Pracuj 2.0 – Portal PR - 24PR




Pracuj 2.0

29.10.2009 Kategoria: INTERNET. Autor: ipis

A8W ciągu 3 miesięcy aktywnej obecności na Facebooku portal Pracuj.pl zgromadził ponad 1200 fanów. Wykorzystał do tego niemal wszystkie dostępne funkcjonalności serwisu: fan page, API, quizy i reklamy.

Obecność Pracuj.pl na Facebooku rozpoczęła się sierpniową akcją „Naszym fanom piszemy CV”. Warunkiem udziału w konkursie było zostanie fanem marki, podanie specjalnego kodu na stronie konkursowej (który wyświetlał się tylko fanom) oraz odpowiedź na kilka prostych pytań dotyczących kariery. Nagrodą było profesjonalne CV przygotowane przez wykwalifikowanych konsultantów kariery.

Po trzech miesiącach Pracuj.pl ma na Facebooku ponad 1200 fanów. – Testowaliśmy różne rozwiązania. Na początku treści zaciągane bezpośrednio z Pracuj.pl publikowaliśmy wymiennie z ciekawostkami i aktualnościami z rynku pracy. Zależało nam na interakcji i pokazaniu, że Pracuj.pl to nie tylko tablica ogłoszeniowa, ale i „żywi” ludzie, którzy budują tę markę – komentuje Anita Wojtaś-Jakubowska, PR Manager Grupy Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl.

– Finalnie zdecydowaliśmy się publikować na profilu unikalne treści, których nie ma w naszych innych kanałach. Zajmuje się tym dedykowany kilkuosobowy zespół, który dba o naszą obecność w serwisach społecznościowych i na platformach mikroblogowych. Na Facebooku publikujemy ciekawostki z rynku, wynajdujemy najciekawsze oferty zatrudnienia i pomagamy naszym fanom w znalezieniu pracy. Korzystamy przy tym ze wszystkich dobrodziejstw Facebooka – API, quizów i reklam – dodaje Anita Wojtaś-Jakubowska.

Dla wygody fanów przygotowano m.in. specjalną aplikację, wyszukiwarkę ofert pracy, która pozwala na przeszukiwanie całej bazy ofert pracy wg dowolnego słowa kluczowego, regionu lub kategorii bezpośrednio na Facebooku, bez konieczności przechodzenia na Pracuj.pl.

Serwis Pracuj.pl jest promowany w Facebooku także za pomocą targetowanych kampanii reklamowych, prowadzonych od początku 2009 roku. Reklamują one zarówno treści zewnętrzne (np. portal Pracuj.pl i jego poszczególne sekcje), jak i treści na Facebooku, zapraszając do zostania fanem profilu czy uczestnikiem promowanych przez Pracuj.pl wydarzeń. Dodatkowo, każdy polski użytkownik FB powyżej 19. roku życia, w dniu swoich urodzin może zobaczyć reklamę Pracuj.pl z życzeniami urodzinowymi i prezentem – darmowym e-bookiem „Zmień pracę na lepszą” do pobrania.

Od czerwca br. wszystkie reklamy Pracuj.pl na Facebooku wyświetliły się prawie 44 miliony razy.

www.facebook.com/pracuj

Grupa Pracuj

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.