Ze świata offline do świata online – nowe osoby w IIBR – Portal PR - 24PR




Ze świata offline do świata online – nowe osoby w IIBR

10.10.2009 Kategoria: Badania rynkowe. Autor: ipis

gemius_Wraz z początkiem października Interaktywny Instytut Badań Rynkowych zasiliło dwóch badaczy z wieloletnim doświadczeniem w badaniach rynku i opinii. Nowe osoby w należącym do Grupy Gemius IIBR to Patryk Polkowski, który będzie pełnił funkcję Senior Research Executive oraz Kamil Michalski, który otrzymał stanowisko Research Team Manager. Obaj panowie byli dotychczas związani z firmą IPSOS.
Patryk Polkowski jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pierwsze kroki w badaniach rynku stawiał już w 2001 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte m.in. w ABM, ARC Rynek i Opinia. Ostatnie 4 lata spędził w firmie IPSOS, gdzie był odpowiedzialny za badania trackingowe Equity, wizerunek marki oraz komunikację marketingową, w sektorach – FMCG, finanse, telekomunikacja. W IIBR obejmie stanowisko Senior Research Executive.

Kamil Michalski ukończył Wydział Socjologii i Filozofii na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych
i społecznych. Zdobywał je w takich firmach jak: Gfk Polonia (badanie mediów oraz sektora FMCG) oraz Ipsos, gdzie pracował w dziale badań reklamy – Ipsos ASI. Specjalizuje się w badania trackingowych reklam (śledzenie wpływu reklamy na pozycjonowanie marki na rynku oraz badania wizerunkowe marek w sektorach – FMCG, telekomunikacja, usługi finansowe). W IIBR będzie pełnił stanowisko Research Team Manager.
W Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych będą zajmowali się rozwojem badań konsumenckich online oraz działaniami z zakresu Client Service.

„Zależy nam, aby doświadczenie osób pracujących w Gemius pozwalało na podejście do projektów badawczych z różnych perspektyw. Coraz większą część naszej oferty zajmują bowiem klasyczne badania, tyle że realizowane przez internet. Cieszę się, że udaje się nam ściągać do firmy najlepszych ludzi na rynku i tworzyć zespół wybitnych specjalistów, pasjonatów nowej rzeczywistości online. Wierzę, że dzięki temu nadal będziemy się dynamicznie rozwijać i poszerzać zakres usług o kolejne nowatorskie rozwiązania”, powiedział Jarosław Pawlak, Wiceprezes Gemius SA ds. badań.

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest agencją badawczą należącą do Grupy Gemius, specjalizującą się w realizacji ilościowych badań rynkowych, marketingowych oraz badań wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi. Firma opiera się na połączeniu wiedzy z zakresu nauk społecznych oraz kompetencji w zakresie technologii informatycznych. Jej celem jest wykorzystanie nowatorskich rozwiązań badawczych do formułowania odpowiedzi na pytania Klientów oraz wypracowywanie rozwiązań poprawiających efektywność komunikacji marketingowej. Dostarczając narzędzia do badań w internecie, IIBR pomaga firmom samodzielnie wykorzystywać informacje dostępne za pośrednictwem tego medium.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.