On Board PR dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus przy ul. Lindleya w Warszawie. – Portal PR - 24PR




On Board PR dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus przy ul. Lindleya w Warszawie.

09.11.2009 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

onboardFirma On Board PR będzie realizować działania public relations dla  Szpitala Dzieciątka Jezus w Warszawie. Celem nawiązanej współpracy jest wsparcie wizerunku Szpitala Dzieciątka Jezus, jako przyjaznej pacjentom, nowoczesnej placówki naukowo-medycznej. W ramach zaplanowanych działań konsultanci On Board PR odpowiedzialni będą za prowadzenie biura prasowego Szpitala oraz wsparcie komunikacji wewnętrznej skierowanej do jego pracowników. Za realizację działań z ramienia On Board PR odpowiedzialny jest zespół Ewy Marczyk-Chłopeckiej. Wszystkie działania On Board PR dla Szpitala Dzieciątka Jezus realizowane są pro publico bono.

Szpital Dzieciątka Jezus (www.dzieciatkajezus.pl) jest Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej należącym do Szpitali Klinicznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Celem Szpitala jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w powiązaniu z realizacją celów naukowych i dydaktycznych. Szpital w szczególności udziela ambulatoryjnych i stacjonarnych, wysoko specjalistycznych świadczeń w zakresie opieki zdrowotnej, w ramach specjalności reprezentowanej przez zlokalizowane w nim kliniki, oddziały, zakłady i poradnie. Szpital jest placówką nowocześnie wyposażoną, zatrudniającą wysoko wykwalifikowaną kadrę.

On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.