Volvo najchętniej kupowaną marką segmentu Premium – Portal PR - 24PR




Volvo najchętniej kupowaną marką segmentu Premium

13.11.2009 Kategoria: MOTO. Autor: ipis

volvoforDla Volvo październik okazał się najlepszym miesiącem tego roku pod względem sprzedaży. W tym czasie aż 540 samochodów szwedzkiej marki znalazło swoich nabywców, czyli prawie 70 % więcej niż w październiku ubiegłego roku. Wynik ten zapewnił Volvo I miejsce wśród marek segmentu Premium w tym miesiącu. Najchętniej kupowanym modelem jest nadal SUV XC60.

Od początku roku sprzedanych zostało 3734 samochodów Volvo, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, w którym sprzedanych zostało 3076 sztuk. Dzięki tym wynikom Volvo uzyskało I miejsce w segmencie Premium w tym miesiącu (II w skali całego roku).

Październik był jednym z najtrudniejszych miesięcy pod względem sprzedaży samochodów nowych, rynek zanotował ponad 8% spadku, w stosunku do analogicznego miesiąca roku ubiegłego. Odwrotnie jest w przypadku marek Premium. Powiększa się tym samym rozdźwięk pomiędzy sytuacją tego segmentu, a pozostałych producentów samochodów osobowych.

Najchętniej kupowanym Volvo w tym roku (również w ostatnim miesiącu) jest SUV XC60. Od początku 2009 nabywców znalazło aż 1049 aut. W październiku wydano klientom 236 sztuk tego modelu.

„Zainteresowanie klientów naszym XC60 dostarcza nam dużej satysfakcji. Samochód pojawił się na polskim rynku w tym samym czasie co dwaj jego silni konkurenci. Dodatkowo pozwolił nam pokazać nieco inny charakter naszej marki. Dotychczas w statystykach sprzedaży Volvo w Polsce dominowały klasyczne sedany. SUV XC60 , a wcześniej miejski hatchback C30 pozwoliły nam pokazać nieco inne oblicze naszej marki” – mówi Marcin Klimczewski z Volvo Auto Polska.

Volvo Auto Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.