Gartner umieścił Genesys w kwadrancie wizjonerów pakietów e-usług – Portal PR - 24PR




Gartner umieścił Genesys w kwadrancie wizjonerów pakietów e-usług

01.12.2009 Kategoria: Badania rynkowe. Autor: ipis

newsGenesys Telecommunications Laboratories należący do grupy Alcatel-Lucent (Euronext Paris i NYSE: ALU), znalazł się w kwadrancie wizjonerów według najnowszego raportu firmy analitycznej Gartner zatytułowanym „Magiczny kwadrant pakietów e-usług” autorstwa Johana Jacobsa i Michaela Maoz.

Według najnowszego raportu obecna sytuacja ekonomiczna wpływa na zwiększone zainteresowanie rozwiązaniami samoobsługowymi. Firma Gartner obserwuje wzrost sprzedaży tego typu technologii. Wirtualni asystenci oraz komunikacja multimodalna nie stanowią obecnie głównego trendu, jednak coraz częściej firmy rozważają ich wprowadzenie. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że istnieje silny nurt zmierzający do włączenia e-usług w skład zintegrowanego rozwiązania CIH (customer interaction hub), w którym następuje integracja kanałów komunikacji contact center i e-usług.

“Genesys ma wyraźną wizję przyszłości wielokanałowej obsługi klienta, w której e-usługi dostarczają klientom zróżnicowane i firmowane marką doświadczenie dzięki wykorzystaniu dostępnych kanałów komunikacji” – powiedział Nicolas De Kouchkovsky, Prezes, Genesys Telecommunications Labs. „Nasza wizja dynamicznej obsługi opiera się na poszerzeniu możliwości contact center dzięki integrację kontaktu z klientem poprzez telefon, strony internetowe, kanały mobilne, z wykorzystaniem wszystkich zasobów organizacji
m.in.: contact center, filii, back-office i ekspertów.”

Według raportu Gartnera, dostawcy w kwadrancie wizjonerów w porównaniu z konkurencją charakteryzują się “dużym potencjałem w oferowaniu innowacyjnych produktów i modeli dostaw. Wiodące firmy przewidują zmiany trendów obsługi klienta i wykorzystują pojawiające się możliwości biznesowe. Mają duży potencjał kształtowania kierunku rozwoju rynku e-usług, dążąc do zaspokojenia potrzeb wszystkich organizacji niezależnie od ograniczeń geograficznych, rozmiaru firmy czy specyfiki produkcji.”

Informacja o Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.

Genesys, spółka należąca do Alcatel-Lucent, to jedyna firma, która jest w 100% ukierunkowana na dostarczanie oprogramowania do zarządzania interakcjami z klientem – przez telefon, Internet lub e-mail. Oprogramowanie Genesys dynamicznie łączy klienta z odpowiednim źródłem – samoobsługowo lub z pomocą asystenta – aby spełnić potrzeby klienta, w pełni zadbać o realizację jego celów i efektywnie wykorzystać wszystkie zasoby organizacji. Obsługując 4000 firm i agencji rządowych w 80 krajach, Genesys przeprowadza ponad 100 milionów interakcji z klientami każdego dnia. Firmy i agencje rządowe korzystające z oprogramowania Genesys mogą usprawnić funkcjonowanie całej instytucji, od contact center do back office, w celu zwiększenia satysfakcji klienta. W rezultacie rozwiązania oferowane przez Genesys pozwalają zapobiec frustracji klienta oraz zwiększyć skuteczność i innowacyjność organizacji. Więcej informacji: www.genesyslab.com lub www.betterinteractions.com

United PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.