Jak skutecznie reklamować się w internecie – Portal PR - 24PR




Jak skutecznie reklamować się w internecie

03.12.2009 Kategoria: konferencje, Marketing internetowy. Autor: ipis

A8Branżowy serwis Internet Standard rozpoczyna cykl warsztatów pod nazwą StudyStandard. Wierzymy, że warsztaty doskonale uzupełnią naszą ofertę konferencji i tak jak one zdobędą sobie lojalna grupę uczestników, poszukujących praktycznej wiedzy dotyczącej wielu aspektów wykorzystania internetu w działalności firmy- mówi Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard.

Pierwszy z cyklu warsztatów StudyStandard poświęcony będzie problemowi: Jak skutecznie reklamować się w internecie – instrukcja krok po kroku. Uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą planowania i realizacji kampanii w internecie – od etapu planowania, poprzez wybór najskuteczniejszych form reklamowych, po analizę skuteczności kampanii. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zamierzają wykorzystać internet do celów marketingowych, realizują samodzielnie projekty reklamowe w internecie, zamierzają korzystać lub korzystają z usług agencji, domów mediowych bądź sieci reklamowych.

W planach mamy zarówno warsztaty dla audytorium, które zaczyna dopiero poznawać internet jako kanał komunikacji, ale i tych, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę na poziomie bardziej zaawansowanym. Wystarczy się do nas zgłosić… – zapowiada Agnieszka Świtkowska.

Plan warsztatów obejmuje ćwiczenia i wykłady składające się z dwóch ścieżek: „wiedza krok po kroku” oraz „inspiracje ze świata”. Obie ścieżki przeplatają się w ciągu dnia, co urozmaica szkolenie: po każdej części merytorycznej następuje chwila „oddechu” na obejrzenie i przedyskutowanie przykładów niestandardowych kampanii. Szkolenie poprowadzą eksperci z agencji interaktywnej NEXT (Starcom MediaVest Group): Adam Wysocki (managing director, Starcom NEXT) oraz Jacek Karolak (innovation director, Starcom MediaVest).

Pierwsze warsztaty odbędą się 15 grudnia w Warszawie. Więcej informacji dostępnych jest na stronie wydarzenia: http://www.internetstandard.pl/StudyStandard/Skuteczna_reklama_w_internecie/p/

IDG Poland

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.