Nowa kampania telewizyjna Hoop Coli! – Portal PR - 24PR




Nowa kampania telewizyjna Hoop Coli!

16.12.2009 Kategoria: Reklama. Autor: ipis

tvW stacjach telewizyjnych rusza nowa kampania Hoop Coli „Colędawanie – Karaoke”. To odpowiedź firmy Hoop Polska na wezwanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji do zaprzestania emisji poprzedniego zabawnego spotu świątecznej kampanii marki Hoop Cola, powołujące się na poszanowanie przekonań religijnych odbiorców, które spot miał obrażać.

Nowa reklama zachowuje jedynie podkład muzyczny oryginalnej kampanii, a słowa przekazuje w postaci wyrazów, wyświetlanych na dole ekranu jak w KARAOKE (podświetlany kolejno tekst piosenki). Bohaterowie spotu mają zaklejone usta czarnym paskiem.

Tymczasem zakazany oryginalny spot Hoop Coli „Colędawanie” można obejrzeć na stronie www.hoopcola.pl, gdzie każdy może wyrazić swoją opinię o wstrzymanej kampanii i o tym, czy obraża ona uczucia religijne.

W swojej komunikacji marka namawia do otwartości na innych, a ta wyklucza możliwość obrażania uczuć. Spoty Hoop Coli są pełne radości i chęci dzielenia się z innymi. Decyzja Rady jest tym bardziej zaskakująca, że reklama „Colędawanie” komunikuje podstawową ludzką potrzebę przynależności i więzi.

Hoop Polska zwróciła się do KRRiT o ponowne rozpatrzenie decyzji, a do tego czasu będzie emitowała swoje nowe spoty „Colędawanie – Karaoke”.

***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.