Umieszczenie recenzji produktowej w ofercie sklepu zwiększa sprzedaż aż o 75% – Portal PR - 24PR




Umieszczenie recenzji produktowej w ofercie sklepu zwiększa sprzedaż aż o 75%

09.12.2009 Kategoria: Handel, INTERNET. Autor: ipis

H1Pierwszych 20 sklepów internetowych rozpoczęło wyświetlanie recenzji produktowych udostępnionych przez serwis Peryskop.pl. Oferuje on opisy i oceny produktowe dla ponad 30 tysięcy produktów, stworzone na podstawie analiz ponad 1.2 mln recenzji.

Według badań firmy Gemius S.A. opinie innych internautów są najbardziej poszukiwaną informacją decydującą o zakupie. Są one oceniane znacznie lepiej niż reklamy czy przekaz marketingowy pochodzący od producentów. Aż ponad 85% internautów, zanim dokona zakupu w Internecie, szuka opinii produktowych, a ponad 68% klientów dokonuje zakupu tylko w tych sklepach, w których udostępnione są recenzje produktowe.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, serwis Peryskop.pl wyszukuje recenzje w Internecie, odwiedzając ponad 1500 stron polsko- i anglojęzycznych, a następnie, przy pomocy stworzonych algorytmów semantycznych, analizuje ich treści w celu uzyskania obiektywnej oceny danego produktu. Aby wyeliminować konieczność czasochłonnego czytania przez internautów wielu opinii, Peryskop wprowadził także streszczenie recenzji, które przedstawia najważniejsze informacje zawarte w opiniach w postaci od kilku do kilkunastu zdań.

Cieszymy się, że nasza oferta została dobrze przyjęta przez sklepy. Widzimy, że duża konkurencja na rynku e-handlu wymusza na sklepach pełniejszą ofertę oraz lepsze zaprezentowanie produktu – a to jest to, w czym się specjalizujemy – mówi Jakub Połeć, prezes spółki Cuebid Investment, prowadzącej serwis Peryskop.pl. – Analizy, które przeprowadziliśmy pokazują, że dołączenie opinii o produktach do strony sklepu powoduje zwiększenie sprzedaży tego produktu nawet o 75%.

Wszystkie opinie i treści dostępne na Peryskop.pl oferowane są sklepom internetowym w cenie od 99 zł na miesiąc.

Z oferty Peryskop.pl skorzystały już między innymi takie sklepy jak: electro.pl, e-link24.pl, foto-best.pl, komoorki.pl, netluk.pl, oraty.pl, solpol.pl oraz sprzedaztelefonow.pl.

W najbliższym czasie Peryskop.pl umożliwi sklepom internetowym uaktualnianie parametrów produktów oraz wyszukiwanie zdjęć produktowych.

O Peryskop:

Serwis Peryskop.pl został uruchomiony w maju 2009 r., po ponad roku przygotowań. Obecnie zatrudnia 18 osób. Z serwisem w ramach oferty porównywania cen produktów współpracuje ponad 300 sklepów internetowych. Inwestorem strategicznym jest spółka IIF S.A. – wiodący fundusz technologiczny wczesnego etapu, inwestujący na terenie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.

Peryskop.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.