No+Vello – nowa sieć franczyzy w Polsce – Portal PR - 24PR




No+Vello – nowa sieć franczyzy w Polsce

29.01.2010 Kategoria: Przedsiębiorczość. Autor: ipis

Hiszpańskie No+Vello otwiera salony fotodepilacji i fotoodmładzania, a franczyzobiorców zaprasza do współpracy. 

No+Vello to pierwsza w Polsce franczyza specjalizująca się w fotodepilacji (IPL) w przystępnej cenie. Firmowe salony działają już we Wrocławiu (ul. Armii Krajowej 6/2) i w Warszawie (ul. Grójecka 45), a wkrótce klienci będą mogli skorzystać z usług także w Poznaniu, Katowicach, Krakowie i Lublinie. Sieć No+Vello to ponad 550 salonów w Hiszpanii, Portugalii, Brazylii, Polsce, a wkrótce również we Włoszech, w Rumunii, Bułgarii i Meksyku. No+Vello oferuje oprócz fotodepilacji również zabiegi fotoodmładzania, usuwania przebarwień czy trądziku.

Profil franczyzobiorcy No+Vello to inwestor zainteresowany założeniem dochodowego biznesu, osoba posiadająca kilka franczyz, bądź samozatrudniony przedsiębiorca. Inwestycja w wysokości 120 tys. zł (bez kosztów adaptacji lokalu) obejmuje sprzęt do fotodepilacji i kosmetyki oraz umeblowanie, wyposażenie salonu i materiały reklamowe. Wymagania lokalowe to minimum 40 m2 oraz lokalizacja na parterze. Miasto, w którym powstaje salon powinno liczyć powyżej 5 tys. mieszkańców. Umowa franczyzy jest podpisywana na 5 lat z możliwością przedłużenia.

Firma oferuje wysoką dochodowość franczyz. Rewolucyjna taryfa cenowa: 99 zł za jeden zabieg na każdą okolicę ciała oraz sprzęt najwyższej klasy przyczyniają się do osiągnięcia sukcesu i gwarantowanego zysku w każdym z salonów. Sukces i potencjał firmy potwierdzają statystyki: 40% franczyzobiorców No+Vello posiada po dwa salony, a spośród nich 40-50% po trzy salony.  

Dwa pierwsze salony No+Vello otwarto w listopadzie 2007 r. w Villanueva de la Cañada. Od początku swojego istnienia firma wyróżniała się na rynku innowacyjną, zunifikowaną taryfą cenową unisex na usługi fotodepilacji i fotoodmładzania. Po dwóch latach działalności powstało ponad 425 salonów No+Vello w Hiszpanii i rozpoczęła się międzynarodowa ekspansja marki.

José Antonio Altolaguirre, General Manager No+Vello określa swoją firmę mianem „Zary na rynku fotodepilacji” – taką drogą chce podążać: utrwalać pozycję w Hiszpanii i wchodzić na rynki międzynarodowe. – Filozofia firmy polega na spopularyzowaniu usługi dostępnej poprzednio jedynie dla zamożniejszych klientów. Korzyści są potrójne: dla konsumenta, franczyzobiorcy i mieszczącej się w Madrycie centrali – mówi Altolaguirre.

Firma stawia sobie za cel posiadanie do końca 2010 r. 650 salonów w dwunastu krajach Ameryki Środkowej i Południowej oraz Europy. 

 

O fotodepilacji No+Vello

No+Vello posiada najszybsze z dostępnych na rynku urządzenia o natężeniu energii 60 dżuli na cm2. Emitują one impulsy silnego światła (IPL) umożliwiając wykonanie zabiegów na różnych typach skóry i kolorach włosów, co odróżnia je od urządzeń do depilacji laserowej, skutecznych tylko w ściśle określonych przypadkach. Sprzęt wyposażono w nowoczesny system chłodzenia Sub Zero Intense dający efekt miejscowego znieczulenia i zapewniający bezbolesność zabiegu.

Urządzenia No+Vello działają na zasadzie selektywnej fototermolizy, która niszczy mieszki włosowe bez uszkadzania skóry. Proces depilacji składa się z zabiegów przeprowadzanych w ciągu kilku miesięcy. Ich częstotliwość zależy od tempa wzrostu włosów, a ilość (średnio 4-8 zabiegów) od typu skóry i koloru włosów. Przed rozpoczęciem zabiegów personel wykonuje test na skórze oraz wypełnia ankietę służącą do określenia fototypu skóry oraz możliwych przeciwwskazań. Efekty są widoczne już po pierwszym zabiegu – włosy zaczynają wypadać w ciągu kilku następnych dni.

Technologia fotodepilacji No+Vello gwarantuje doskonałe rezultaty niezależnie od typu skóry i rodzaju włosów. Jest bardziej nowoczesna, zdecydowanie tańsza, skuteczniejsza i mniej bolesna niż laserowa. Efekt końcowy to trwała depilacja.

Aktualne ceny depilacji laserowej oraz IPL są wysokie, co uniemożliwia większości osób korzystanie z zabiegów. Decydują się one na tańsze metody (np. depilację woskiem), które są bolesne i nie przynoszą pożądanych rezultatów. Stała taryfa cenowa oferowana przez No+Vello: 99 zł za jeden zabieg na daną okolicę ciała sprawia, że fotodepilacja oraz fotoodmładzanie są dostępne również dla osób o mniej zasobnych portfelach.

Przykładowe ceny zabiegów:

Okolica ciała             Inne salony                No+Vello
 
Pachy                                     200 zł                         99 zł
Pachwiny                               250 zł                         99 zł
Cała noga                             700 zł                         99 zł
Cała ręka                              500 zł                         99 zł

Dodatkowe informacje: http://www.nomasvello.com/poland.
Agencja 21

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.