Silniejsze Regiony w Clear Channel – Portal PR - 24PR




Silniejsze Regiony w Clear Channel

13.01.2010 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: ipis

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland umacnia regionalną strukturę sprzedaży. Od pierwszego stycznia Patrycja Kamińska wzmocni istniejący już w Clear Channel Poland, region handlowy w województwie małopolskim.

Patrycja Kamińska z dniem pierwszego stycznia w Clear Channel Poland objęła stanowisko Account Managera na województwo małopolskie. Zajmie się ona koordynacją działań sprzedażowych i marketingowych w tym regionie. Będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów i współpracę z aktualnymi partnerami biznesowymi. Patrycja Kamińska z branżą mediową związana jest od 7 lat. Pełniła min. funkcję Dyrektora Handlowego oraz Dyrektora Promocji w Grupie Radiowej Time.

Clear Channel Outdoor
Clear Channel Outdoor posiada blisko milion powierzchni reklamowych w 49 krajach na
5 kontynentach. Firma jest operatorem reklamy na terenie portów lotniczych, dworców kolejowych oraz w centrach handlowych na całym świecie. W strukturach Clear Channel Outdoor działają dwie dywizje: Spectacolor (tylko na terenie USA) oraz DEFI (poza Stanami Zjednoczonymi) specjalizujące się w nośnikach spektakularnych, neonach oraz reklamie wielkoformatowej. Koncern, pod międzynarodową marką Adshel (TM), inwestuje także w meble miejskie i jest obecnie operatorem przeszło 3,500 kontraktów miejskich.
www.clearchanneloutdoor.com

Clear Channel Poland
Clear Channel Poland jest polskim oddziałem wiodącego, światowego koncernu reklamy zewnętrznej – Clear Channel Outdoor. W ofercie firmy znajdują się nowoczesne nośniki
i rozwiązania reklamowe oferujące możliwość ciągłego kontaktu z konsumentem – od momentu wyjścia na zewnątrz, aż do półki sklepowej. Do flagowych nośników firmy należą: tablice 6×3 (sieć SuperNet 6×3), tablice reklamowe 4x3m (billboardy i freeboardy), citylighty (w tym sieci dedykowane City Young, City DINKs, City Lejdis) oraz backlighty (nośniki spektakularne i niestandardowe). Kolejną grupę produktów stanowią nośniki reklamowe w miejscu sprzedaży. Rozwiązania te obejmują trzy strefy hipermarketu: wejście i galerię handlową, halę zakupową oraz obszar kasy. W portfolio firmy są również dedykowane rozwiązania reklamowe: w centrach biznesu (standy o formacie 1,2×1,8 m) oraz sieć wakacyjna Holiday Media (nadmorska sieć nośników na plażach i promenadach najpopularniejszych miejscowości wczasowych).
www.clearchannel.com.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.