W Adspiro zbudujesz własną niszową sieć reklamową – Portal PR - 24PR




W Adspiro zbudujesz własną niszową sieć reklamową

09.01.2010 Kategoria: INTERNET, Reklama. Autor: ipis

Adspiro to system umożliwiający samodzielne budowanie niszowych sieci reklamowych w Internecie. Ideą tworzenia wertykalnych sieci reklamowych jest dostarczenie reklamodawcom możliwości dotarcia do konkretnych społeczności skupionych wokół konkretnych serwisów internetowych.

W Adspiro powstały już pierwsze sieci reklamowe. Przykładem może być HR Network, której trzon tworzą profesjonalne serwisy Wynagrodzenia.pl i RynekPracy.pl prowadzone przez firmę Sedlak & Sedlak. Webhosting i Technologie w Sieci to Sieć tworzona przez Home.pl, w której główną rolę odgrywa popularny serwis Webhosting.pl. Ciekawym przykładem jest również Przedszkolna Sieć Reklamowa skupiająca serwisy o tematyce przedszkolnej.

Rynek ostatnio został zasypany AdRakietami i AdBombami zasięgowymi, a my proponujemy pójście w zupełnie inną stronę. Uważamy że najlepsza reklama to reklama kierowana do konkretnej społeczności skupionej wokół wysokojakościowych serwisów. – mówi Łukasz Kadłuczka, Product Manager Adspiro.

Jedną z najistotniejszych funkcji w Adspiro jest rola Menedżera Sieci. Menedżerem Sieci może zostać każdy, kto ma pomysł na budowanie własnej sieci i zna specyfikę branży w której chce ją tworzyć. Rolę Menedżerów Sieci mogą przyjmować sami właściciele stron internetowych, którzy mogą do swojego portalu podpinać inne tematyczne serwisy tworząc dużo atrakcyjniejszą ofertę dla reklamodawców.

Do Adspiro może dołączyć każdy wydawca serwisu Internetowego, który chce zainstalować kody reklamowe Adspiro. Właściciel strony może również sam przyjąć funkcję Menedżera Sieci i poszerzać oferowany reklamodawcom zasięg o podobne tematyczne witryny.

Adspiro umożliwia reklamodawcom automatyczny zakup reklamy w obrębie danej sieci i bieżące obserwowanie efektywności prowadzonej kampanii. Modelem reklamowym w Adspiro jest CPV (Cost per View) w którym reklamodawca płaci za wyświetlenie reklamy na serwisie. Cena minimalna za wyświetlenie reklamy wynosi 1 gr. Każdy wydawca może podnieść stawkę minimalną umożliwiającą rozpoczęcie emisji reklamy. O częstotliwości wyświetlania się reklamy decydują oferowane przez reklamodawców stawki. W najbliższym czasie wdrożone zostaną dodatkowe modele rozliczania reklamy za kliknięcie (CPC) oraz możliwość wykupu stałej obecności w serwisie (sponsoring).

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.