Złote Godło Laur Konsumenta 2009 dla Ceramiki Paradyż – Portal PR - 24PR




Złote Godło Laur Konsumenta 2009 dla Ceramiki Paradyż

15.01.2010 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: ipis

Ceramika Paradyż została nagrodzona Złotym Godłem Laur Konsumenta 2009. Jest to nagroda przyznawana w ramach projektu „Laur Konsumenta i Klienta”, największego programu konsumenckiego w Polsce.

„Wyjątkowo cenimy to wyróżnienie, ponieważ jest ono wyrazem uznania, jakim darzą nas nasi klienci” – mówi Piotr Tokarski Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. W badaniu to właśnie konsumenci decydują o przyznaniu nagrody, typując najbardziej przez nich cenione produkty i marki. Laur Konsumenta jest potwierdzeniem pozytywnej opinii Polaków o najlepszych polskich produktach, formą ich zbiorowej rekomendacji.

Tegoroczna edycja konkursu realizowana była dwufazowo – poprzez ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników dziennika „Rzeczpospolita”. Badania dostarczają informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, nastawienia oraz znajomości danego produktu, marki bądź usługi.

„Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim, zarówno naszym klientom, którzy zdecydowali o tym wyróżnieniu, a także całej załodze Grupy Paradyż, dzięki której nasza firma dynamicznie się rozwija i cały czas podnosi jakość oferowanych produktów” – dodał Piotr Tokarski.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.