38 PR dla marki Gatta – Portal PR - 24PR




38 PR dla marki Gatta

09.02.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

Agencja 38 PR rozpoczęła współpracę z firmą FERAX, właścicielem marki Gatta. Umowa obejmuje doradztwo oraz działania w zakresie PR produktowego i wizerunkowego. 38 PR została wybrana w drodze rekomendacji. Za realizację projektu odpowiadają Katarzyna Życińska i Martyna Moś.

Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w 60 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.

Obecnie produkty marki Gatta to:
Gatta Collant – kolekcja rajstop i pończoch dla kobiet wzbogacana corocznie o kilkadziesiąt nowych wzorów w dwu kolekcjach: wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej;
Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o modnym wyglądzie i luksusowym samopoczuciu kobiet. Odzież powstała przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych;
Gatta Cottoline – pod którą dostępne są dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Gatta Active – odzież sportowa adresowana do osób dbających o zdrowie i modny wygląd;
Gatta Underwear for man – bielizna dla mężczyzn.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.