Advertising Age: Euro RSCG drugą agencją reklamową na świecie – Portal PR - 24PR




Advertising Age: Euro RSCG drugą agencją reklamową na świecie

11.02.2010 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: ipis

Magazyn Advertising Age jak co roku ogłosił wyniki Agency A-LIST – rankingu 10 najlepszych i najbardziej efektywnych biznesowo agencji reklamowych minionego roku. Euro RSCG zajęła w nim 2 miejsce.

W badaniu Agency A-LIST brały udział najlepsze agencje reklamowe z całego świata. Twórcy rankingu wysoko ocenili zaangażowanie Euro RSCG w zakresie działań New Business, rozwój kompetencji z zakresu digital oraz wzmocnienie kadrowe na całym świecie, przyznając jej tym samym drugie miejsce.

Autorzy rankingu zwrócili uwagę na wirusową kampanię „Roller Babies”, przygotowaną przez paryski oddział Euro RSCG, która trafiała do Księgi Rekordów Guinnessa jako najchętniej oglądana reklama online w historii. Podkreślili również liczbę nowych, prestiżowych klientów, jakie Euro RSCG zdobyło w 2009r. Są wśród nich m.in IBM, Dulux czy Heineken.

-„Wyniki rankingu niezwykle nas cieszą. W naszej codziennej pracy często zapominamy, że jesteśmy częścią dużej organizacji, której filozofia działania i dynamika rozwoju mają bardzo duży wpływ na naszą lokalną rzeczywistość”- mówi Wojciech Borowski, CEO Euro RSCG Poland –„Firma słaba w wymiarze globalnym ciągnie lokalny oddział w dół, silna zaś działa odwrotnie – wypycha w górę. Oczywiście podstawą sukcesu są działania grupy Euro RSCG Poland tu i teraz, ale bez wątpienia łatwiej jest pracować, gdy otoczenie, jakie stwarza nam nasza sieciowość, jest pozytywne”- komentuje wyniki rankingu Borowski.

Wyniki Agency A-LIST zostały opublikowane w ostatnim numerze Advertising Age.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.