Agencja interaktywna Think Kong promuje narzędzia strategii – Portal PR - 24PR




Agencja interaktywna Think Kong promuje narzędzia strategii

10.02.2010 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: ipis

Agencja marketingu interaktywnego Think Kong została partnerem merytorycznym polskiego wydania bestsellerowej książki „Problem- Rozwiązanie”. Autorem książki jest Ken Watanabe – absolwent Yale i Harvard Bussines School, wieloletni konsultant firmy doradczej McKinsey.

Książka „Problem – Rozwiązanie” wyposaża czytelnika w narzędzia pomagające w planowaniu działań i podejmowaniu decyzji. Polskie wydanie przygotowywane jest z agencją Think Kong uczy krytycznego myślenia i prezentuje strategie znajdowania rozwiązań w najbardziej optymalny sposób. Publikacja pierwotnie skierowana do dzieci, szybko została entuzjastycznie przyjęta przez świat marketingu. Pierwsze, japońskie wydanie książki w ciągu 6 miesięcy rozeszło się w nakładzie pół miliona egzemplarzy.

„Po przeczytaniu tej książki wpadłem w szał. Wpadłem w szał dlatego, że jest tyle ludzi, którzy muszą ją przeczytać, albo przynajmniej powinni ją przeczytać, którym jej lektura przyniosłaby wiele korzyści… a tego nie zrobią. W zamian za to obejrzą jakieś show w telewizji. Gdyby wszyscy potrafili podejmować decyzje w taki sposób jak Ken Watanabe, świat byłby po prostu lepszy.” – komentował amerykańskie wydanie książki Seth Godin, autor światowych bestsellerów z dziedziny marketingu.

Agencja marketingu interaktywnego Think Kong przygotuje strategię promocji książki online. Wydawcą polskiej edycji „Problem – Rozwiązanie” jest Flashbook.pl. To pierwszy wspólny projekt wydawnictwa Flashbook.pl i agencji marketingu interaktywnego Think Kong. Książka będzie dostępna w sprzedaży w całej Polsce już w marcu b.r.

Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Marko

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.