Jeszcze bardziej Superb – Portal PR - 24PR




Jeszcze bardziej Superb

02.02.2010 Kategoria: MOTO, Realizacje. Autor: ipis

Dzisiaj wystartowała kampania reklamowa nowego modelu w ofercie Skoda Auto Polska S.A. – Škody Superb Combi.

Nowa Škoda, to nie tylko wariant kombi znanego i cenionego w Polsce modelu Superb, lecz także cały zespół innowacyjnych rozwiązań technicznych, które po raz pierwszy zastosowano właśnie w Superbie. Nową Škodę, jako flagowe auto w ofercie marki, promuje hasło: „JESZCZE BARDZIEJ SUPERB”.

„Po bardzo dobrym przyjęciu modelu Superb z nadwoziem limuzyny, wierzymy, że wersja Combi umocni pozycję Škody w wyższych segmentach. Model został bardzo pozytywnie oceniony przez dziennikarzy branżowych zarówno w kraju, jak i za granicą. Szczególnie cieszy nas zwycięstwo w prestiżowym konkursie magazynu Top Gear w Wielkiej Brytanii, który przyznał temu modelowi tytuł Luksusowego Samochodu Roku 2009”, powiedział Maciej Michalik, Dyrektor Marketingu Skoda Auto Polska S.A.

„Kampania reklamowa Superba to połączenie innowacyjnych i przemyślanych rozwiązań, czego przykładem jest nie tylko niestandardowe podejście do prasowej, czy telewizyjnej kampanii reklamowej, ale również do rozwiązań internetowych. Škoda, oprócz tradycyjnie rozumianej reklamy, oferuje możliwość bezpłatnego skorzystania z archiwum elektronicznego wydania Gazety Prawnej. Zaoferowanie konkretnej użyteczności, skierowanej do osób prowadzących własne firmy, czyli do potencjalnych nabywców Superba, to efektywna forma kontaktu z klientem, dająca obustronne korzyści” – mówi Monika Więch z MediaCom Warszawa.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.