LOOKBOOK Mkm Swetry – wiosna 2010 – Portal PR - 24PR




LOOKBOOK Mkm Swetry – wiosna 2010

28.02.2010 Kategoria: Moda. Autor: admin

Aster i Milena to zupełne przeciwieństwa, co sprawia, że zarówno jeden jak i drugi sweter powinien się obowiązkowo znaleźć w kobiecej szafie. Aster i Milena – najnowsze propozycje MKM na sezon wiosna-lato 2010 – polecają się więc do noszenia.

ASTER to sweter z ogromnym potencjałem. Ponieważ nie posiada żadnego zapięcia można go nosić na wiele sposobów – z paskiem, broszką, wiązany czy po prostu luźno puszczony. Wszystko dzięki fantazyjnym, przedłużanym „wąsom”, które nie tylko oryginalnie wyglądają, ale też optycznie wydłużają i wyszczuplają sylwetkę. ASTER sprawdzi się zarówno do wersji casual (np. w zestawieniu z jeansami i topem), jak i classic (np. w połączeniu z cienkim golfem), czy w stylu official (jako dopełnienie materiałowej koszuli). Dostępny aż w sześciu wersjach kolorystycznych.

Drugi model – MILENA – to przedłużany, zakładany przez głowę sweterek z ciekawymi aranami na przodzie. Model bardziej klasyczny, który można nosić na wiele sposób dzięki efektownemu dekoltowi w serek. MILENA świetnie sprawdzi się jako propozycja na wiosenny, romantyczny spacer z ukochanym (sweter + kolorowy top + romantyczna, pastelowa chusta). Świetnie komponować się będzie z koszulami tworząc chłodną elegancję stroju (np. sweter + koszula z żabotem). Natomiast w pełni awangardowy wygląd zapewnisz sobie, gdy założysz do niego bluzkę z oryginalnym detalem, który ładnie wkomponuje się w dekolt (np. sweter + bluzka z materiałowym kwiatem).

Obie propozycje wykonane są z najlepszych przędz, co sprawia, ze dobrze się noszą, są miłe w dotyku oraz bardzo funkcjonalne.
Więcej na: www.mkmswetry.pl

O firmie:
MKM Swetry to polska marka istniejąca na rynku od 1989 roku. Firma produkuje swetry z wysokiej jakości włókien. Wszystkie wzory są projektowane z uwzględnieniem trendów panujących na rynku i gustów klientów. Produkty marki MKM Swetry adresowane są do kobiet eleganckich, ceniących wysoką jakość oraz funkcjonalność odzieży.
W 2009 roku firma wprowadziła ekskluzywną markę Lanti dla kobiet wymagających i ceniących oryginalne wzornictwo. W kolekcji znajdują się swetry, kardigany, bolerka oraz golfy.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.