TenHeads – nowa jakość na rynku farmaceutycznym. – Portal PR - 24PR




TenHeads – nowa jakość na rynku farmaceutycznym.

19.02.2010 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: ipis

Na rynku pojawiła się nowa agencja skoncentrowana na kompleksowej obsłudze produktowej firm z sektora farmaceutycznego. 10Heads Pharmaceutical Solutions to propozycja outsourcingu nie tylko działań marketingowych i reklamowych, ale również wsparcie w zakresie szkoleń przedstawicieli handlowych i analiz rynku leków.

Dziś wprowadzanie nowych produktów farmaceutycznych na rynek oraz całościowe prowadzenie kampanii produktowych to szereg złożonych i czasochłonnych działań w rożnych kanałach dystrybucji. Dlatego rozwiązanie outsourcingu marketingu operacyjnego, pozwala ograniczyć koszty działalności biznesowej w tym obszarze oraz znacznie odciążyć Product Managerów. Pozwala ono na kontrolę działań, a przy tym posiadanie pewności, że w każdym z obszarów promocji, czy to w reklamie internetowej, czy to w zakresie szkoleń e-learningowych działają wykwalifikowani specjaliści w swojej dziedzinie.

10Heads to agencja, która proponuje firmom farmaceutycznym działania w trzech obszarach: kompleksowej obsługi marketingowej, launchingu produktów wchodzących na rynek oraz e-learningu skierowanego do służb sprzedaży. Taka współpraca pozwala na optymalizację kosztów oraz profesjonalizację działań w każdym z tych obszarów.

– Proponujemy firmom farmaceutycznym wsparcie nie tylko w zakresie marketingu w sieci, reklam video i nowoczesnych prezentacji produktowych. Nasza propozycja idzie zgodnie z naszym hasłem o krok dalej. Oferujemy przygotowanie analiz otoczenia rynkowego i analiz finansowych, a także implementacje strategii w zespołach field force i pomoc w budowaniu dystrybucji numerycznej – mówi dyrektor nowopowstałej agencji Kamil Mania. – Naszym celem jest optymalizacja kosztów, co można osiągnąć jedynie poprzez integracje działań operacyjnych w celu uzyskania maksymalnej synergii – dodaje.

Na stronie agencji www.10heads.pl czytamy, że tylko dzięki takiej współpracy można w najbardziej efektywny sposób docierać do poszczególnych grup klienckich. Agencja działalność rozpoczęła z początkiem bieżącego roku. Dyrektorem firmy jest Kamil Mania, od lat związany z branżą farmaceutyczną, który przedstawiony został na spotkaniu IAB UpDate 17 lutego w warszawskim klubie Piekarnia.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.