2BE.PL podbija internet i social media – Portal PR - 24PR




2BE.PL podbija internet i social media

23.03.2010 Kategoria: INTERNET. Autor: ipis

Wiosna ludu – pod takim hasłem rozpoczyna się nowa kampania rejestratora domen internetowych 2BE.PL.

Nawiązania do kultowej komedii „Miś”, słynnego gestu Kozakiewicza oraz legendy o czarnej wołdze – to wszystko znajdziemy w nowej akcji promocyjnej Grupy Adweb. Kampania została przygotowana na potrzeby marki 2BE.PL, wchodzącej w skład Grupy, zajmującej się rejestracją domen oraz świadczeniem usług hostingowych.

Nowa promocja 2BE.PL rozpoczyna się wraz z nastaniem kalendarzowej wiosny i potrwa cztery tygodnie – do 18 kwietnia. W tym czasie rejestrator obniżył ceny rejestracji domen polskich, europejskich oraz globalnych. Skąd nawiązanie do estetyki charakterystycznej dla socrealizmu?

„Obok niskich cen rejestracji domen kładziemy nacisk na ich dostępność dla wszystkich, którzy chcą mieć własny adres w internecie. Każdy klient może zarejestrować dowolną ilość domen w promocyjnych cenach, bez względu na to czy jest osobą fizyczną czy prowadzi firmę” – tłumaczy Katarzyna Gruszecka-Kara, dyrektor działu domen i hostingu w 2BE.PL.

Kampania Grupy Adweb to pierwsza akcja tak szeroko wykorzystująca media społecznościowe do promowania domen internetowych. W każdy czwartek informacje o specjalnych ofertach będą pojawiać się wyłącznie na stronie 2BE.PL w portalu Facebook. Aktualną ofertę będzie można śledzić obserwując wpisy publikowane przez rejestratora w serwisach mikroblogowych Blip (@Adweb2BE) oraz Twitter (@2BEpl).

Wiosenna kampania Grupy Adweb swoim zasięgiem obejmie m.in. fora dyskusyjne, serwisy poświęcone biznesowi, tematyce domen internetowych oraz IT. Więcej szczegółów dotyczących oferty można znaleźć na stronie www.2be.pl w zakładce Promocje.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.