dotPR dla squashowych mistrzostw Polski – Portal PR - 24PR




dotPR dla squashowych mistrzostw Polski

31.03.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

Agencja dotPR odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej Intermedica Indywidualnych Mistrzostw Polski w Squashu. Jej zadaniem jest budowa widoczności imprezy w mediach tradycyjnych oraz przeprowadzenie relacji na żywo z imprezy w social media.

Indywidualne Mistrzostwa Polski w Squashu 2010 to największe, ogólnopolskie wydarzenie squashowe w tym roku. Najlepsi zawodnicy z całej Polski zmierzą się w dniach 16 – 18 kwietnia w poznańskim klubie MySquash.

dotPR odpowiada m.in. za budowanie relacji z mediami tradycyjnymi, w tym z patronami medialnymi imprezy oraz komunikację z sympatykami squasha, za pośrednictwem serwisów, takich jak Facebook i Blip.

– Zamierzamy wykorzystać social media do przeprowadzenia relacji na żywo z przebiegu Mistrzostw. Udostępnimy internautom, nie tylko aktualne informacje tekstowe, ale również zdjęcia, materiały video i transmisje streamingowe z meczów – mówi Adrian Łaźniewski odpowiedzialny z realizację projektu. – Chcemy, żeby fani squasha, którzy nie przyjadą na zawody, mogli podejrzeć najlepszych i porównać swoje umiejętności do tych prezentowanych przez kandydatów do tytułu mistrza Polski – dodaje.

Realizacja działań potrwa do końca kwietnia 2010 roku. Intermedica Indywidualne Mistrzostwa Polski to już druga impreza Polskiej Federacji Squasha, którą obsługuje dotPR. Wcześniej agencja odpowiadała za działania komunikacyjne przeprowadzane dla Drużynowych Mistrzostw Europy w Sguashu – ENCC 2009. Za koordynację projektu odpowiada Adrian Łaźniewski media relations manager dotPR.

dotPR to agencja public relations wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w internecie, w tym szczególnie w tzw. nowych mediach (serwisy społecznościowe, mikroblogging, etc). Przewagą konkurencyjną dotPR jest również wykorzystywanie rozwiązań technologicznych w obszarze tradycyjnego public relations. Agencja do tej pory wspierała wizerunkowo, m.in. takich klientów jak m.in. HBO Polska, Allegro, ESKK, Exide/Centra, GG Pro (Livechat Software), Kolporter.pl czy Dachermann Polska.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.