Lśnienie wiosny w Galerii Kazimierz – Portal PR - 24PR




Lśnienie wiosny w Galerii Kazimierz

24.03.2010 Kategoria: Kampania. Autor: ipis

Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała layouty nowej kampanii Galerii Kazimierz. W marcu krakowska galeria obchodzi swoje piąte urodziny. Dodatkowo w dniach 21- 27 marca wraz ze szkołą artystycznego projektowania ubioru zorganizuje Crakow Fashion Week.

„Tradycyjnie kampanie Galerii Kazimierz utrzymane są w zmysłowej, bajkowej stylistyce. Główny przekaz może być odczytywany poprzez różne symbole. Dlatego też jedni w wiosennym layoucie Galerii Kazimierz odczytają, że wiosna to czas w którym słońce dodaje więcej energii i chęci do życia. Komu innemu nasunie się skojarzenie z budzącą się do życia przyrodą. Jest to okres w którym chcemy spędzać więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi, chętniej wychodzimy z domu i chcemy pokazać się w nowej garderobie. Zatem jest to idealny czas na wspólne zakupy”- powiedział Rafał Grzeszkowski, Creative Director i Partner w Agencji Communication Unlimited.
Kampania potrwa do końca marca. Wykorzystano w niej wiele nośników m. in. prasę ( Magazyn Lounge, eKraków, In Your Pocket, Karnet), radio (RMF Maxx i Radio Złote Przeboje), Internet a także outdoor i indoor różnych formatów i nośników.
Communication Unlimited już od ponad 10 lat współpracuje z najbardziej znanymi Centrami Handlowymi w Polsce w zakresie tworzenia strategii komunikacji i prowadzenia działań reklamowych. Tworzy kampanie m.in. dla Galerii Mokotów i Złotych Tarasów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.