Spółka Call2Action podpisała umowę z Alma Market S.A. – Portal PR - 24PR




Spółka Call2Action podpisała umowę z Alma Market S.A.

17.03.2010 Kategoria: Realizacje. Autor: ipis

Call2Action podpisała umowę z Alma Market S.A., siecią luksusowych delikatesów. W 28 placówkach handlowych na terenie całej Polski zostanie zamontowanych 248 ekranów OOH TV. Umowa przewiduje również instalację elektronicznych nośników w kolejnych nowootwieranych punktach sprzedaży tej sieci.

Umowa z Almą to następny etap konsekwentnie realizowanej przez Call2Action strategii, zakładającej dalszą intensywną rozbudowę sieci nośników multimedialnych Call2ActionTV (OOH TV). Do końca czerwca 2010 roku spółka planuje zakończenie instalacji swoich ekranów w sieci delikatesów Alma, co oznacza zwiększenie zasięgu o ok. 3.500.000 kontaktów miesięcznie. Alma to kolejna sieć po Piotrze i Pawle oraz Tesco, w której klienci będą mogli korzystać z kontentu nie tylko reklamowego, ale również programowego, prezentującego wydarzenia z Polski i świata, kursy walut, a także informacje pogodowe. Skutecznie wdrażany plan rozwoju C2A, którego elementem jest umowa z Almą oznacza, że z początkiem września 2010 roku spółka Call2Action S.A. osiągnie w sumie 24.000.000 kontaktów miesięcznie.
Call2ActionTV pozwala prowadzić ogólnopolskie kampanie reklamowe, oferując swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych nośników multimedialnych, które instalowane są w miejscach zwiększonej percepcji, jak np. strefy przykasowe. Działania spółki są skoncentrowane na rozbudowie infrastruktury technologicznej, do pożądanej wielkości 3,8 tys. nośników (ekranów LCD) do końca 2012 r., co pozwoli skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowym do potencjalnych odbiorców, a tym samym stanowi o atrakcyjności oferty Call2Action dla jej docelowych klientów – reklamodawców.

Obecnie spółka posiada sieć 336 ekranów zainstalowanych w sieci delikatesów„Piotr i Paweł”, którą do końca czerwca rozbuduje o kolejne 143 ekrany w nowych placówkach sieci. Pod koniec 2009 r. spółka podpisała umowę na instalacje kolejnych 1.564 ekranów w 54 halach sieci hipermarketów Tesco, mającej kluczowe znaczenie dla budowy znaczącego zasięgu reklamowego w najszerszym i charakteryzującym się największym potencjałem segmencie rynku.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.