Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego – Portal PR - 24PR




Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

17.03.2010 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: ipis

12 marca Voice Contact Center został przyjęty do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzję w tej sprawie Zarząd SMB podjął jednogłośnie.
– Członkowie SMB identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu oraz faktycznie działają według tych zasad. W tym sensie jesteśmy organizacją ekskluzywną. Jeśli ktoś spełnia najwyższe standardy, chętnie witamy go swoim gronie – mówi Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB.

Voice Contact Center zapewnia najwyższą jakość obsługi Klienta, która stanowi o przewadze konkurencyjnej Zleceniodawców. Dlatego przystąpienie do SMB było naturalnym krokiem w rozwoju firmy. – Osoby tworzące Voice Contact Center przez lata współtworzyły wiodące firmy call / contact center w Polsce, które są już zrzeszone w SMB. W tym czasie zebrały bardzo dużo wiedzy, wiele doświadczeń oraz pracowały zgodnie z najwyższymi standardami – podkreśla Adam Kotrych, Prezes Zarządu Voice Contact Center. – Taki know-how to bardzo cenny kapitał i chcemy się nim dzielić, by aktywnie kształtować rynek oraz wizerunek branży call / contact center w Polsce.

W strukturze Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Voice Contact Center należy do grupy telemarketingowej.
Voice Contact Center to spółka outsourcingowa działająca w sektorze call / contact center, zajmująca się kompleksową obsługą Klienta poprzez wirtualne kanały komunikacji (telefon, e-mail, chat, SMS etc.). Firma wspiera swoich Zleceniodawców w zwiększaniu sprzedaży produktów i usług oraz towarzyszy im w każdej fazie „cyklu życia” Klientów: pozyskania, obsługi, podwyższania wartości i utrzymania.
Misją firmy jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi – jakości, która decyduje o przewadze konkurencyjnej Zleceniodawcy.
Kluczową kadrę stanowią najlepsi eksperci outsourcingu procesów BPO – managerowie z doświadczeniem sięgającym początków usług contact center w Polsce.
Nowoczesna platforma technologiczna, w oparciu o którą Spółka prowadzi Projekty łączy wszystkie kanały interakcji z Klientem, gwarantuje efektywne wykorzystanie zasobów i pozwala na szczegółową analizę realizowanych procesów biznesowych.
Spółka rozpoczęła działalność w 2009 r.

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego to największa organizacja gospodarcza skupiająca firmy wykorzystujące w swej działalności techniki marketingu bezpośredniego, jak również agencje marketingu bezpośredniego i reklamowe, brokerów baz danych, firmy telemarketingowe, firmy wysyłkowe i katalogowe, firmy typu fulfilment oraz przedsiębiorstwa usługowe, firmy produkcyjne oraz działające w branży internetowej i nowych mediów. Celem SMB jest ustanowienie i promowanie obowiązujących w świecie standardów działania i poziomu usług oraz aktywny udział w zagwarantowaniu ich przestrzegania w celu ochrony klienta oraz rozwoju rynku.

SMB jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego (FEDMA) oraz Międzynarodowej Federacji Marketingu Bezpośredniego (IFDMA).

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.