D.I.C. sponsorem Miss Polonia – Portal PR - 24PR




D.I.C. sponsorem Miss Polonia

27.04.2010 Kategoria: sponsoring. Autor: ipis

Firma Diamonds International Corporation (D.I.C) została oficjalnym sponsorem tegorocznego Konkursu Miss Polonia. Pretendentki do tronu Miss będąprezentować klejnoty spod znaku D.I.C. podczas uroczystego finału. Uroczyste
podpisanie umowy miało miejsce w Club Lounge na 41 piętrze Hotelu
InterContinental w Warszawie na tle zapierającej dech panoramy Warszawy.
W tym roku wybory najpiękniejszej Polki odbędą się już po raz 81. W finale wystąpi
ponad 20 dziewcząt wyłonionych podczas eliminacji na terenie całego kraju. Piękne
uczestniczki konkursu się widowni w sześciu specjalnie przygotowanych pokazach w
każdym z nich mając na sobie klejnoty z kolekcji Diamonds International
Corporation.
Firma Diamonds International Corporation ufundowała także wartościową nagrodę
dla Miss Polonia, którą będzie wyjątkowy klejnot diamentowy z najnowszej kolekcji
sponsora.
– Piękne kobiety i diamenty nie od dzisiaj stanowią zgrany duet – mówi David Franke
Prezes D.I.C w Polsce. Firma od lat promuje brylant jako idealny prezent na specjalne
okazje. Niewątpliwie taką okazją jest zdobycie tytułu najpiękniejszej Polki – Miss
Polonia – dodaje.
Główną domeną działalności D.I.C jest sprzedaż i wyrób oryginalnej luksusowej
biżuterii, obrót diamentami inwestycyjnymi oraz hurtowa sprzedaż drogich kamieni.
Aktualnie 80 % obrotu firmy stanowi produkcja i sprzedaż biżuterii diamentowej.
Miesięcznie firma sprzedaje około 60 karatów. Jako lider na rynku D.I.C
współpracuje z największymi profesjonalistami w zawodzie, projektantami mody,
oraz designerami, a także aktywnie bierze udział w akcjach charytatywnych i za
pomocą własnych działań PR rozpowszechnia wiedzę o diamentach.
Autorem nazwy konkursu: „Miss Polonia” jest literat Tadeusz Boy-Żeleński. Miss
Polonia to najstarszy, największy, najbardziej renomowany i prestiżowy konkurs
piękności w Polsce. Konkurs Miss Polonia należy do najstarszych tego typu imprez
na świecie i jest starszy od najbardziej dziś znanych „Miss World” i „Miss Universe” o
ponad dwadzieścia lat. Jedyny, który posiada licencję najsłynniejszych światowych
konkursów piękności. Biorąc w nich udział, piękne Polki promują nasz kraj i godnie
reprezentują urodę jego mieszkanek oraz przysparzają splendoru konkursowi Miss
Polonia. Corocznie w konkursie Miss Polonia bierze udział od tysiąca do kilku tysięcy
uczestniczek. W tym roku Miss Polonia wybrana zostanie po raz 81.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.