Interaktywny Vstitial w kampanii Opla Astry – Portal PR - 24PR




Interaktywny Vstitial w kampanii Opla Astry

08.04.2010 Kategoria: Reklama. Autor: ipis

Opel jako pierwszy klient sieci V2Media wykorzystał interaktywny Vstitial , w którym użytkownik poza obejrzeniem spotu, mógł zapoznać się z dodatkowymi treściami.

Kreacja w pierwszej fazie wyświetlana jest w postaci Video Brandmarka. Po najechaniu na niego kursorem – kreacja rozszerza się na cały ekran emitując spot reklamowy. W interaktywnym Vstitialu Opla zamiast tradycyjnego spotu wykorzystano micro-site. Umożliwiał on obejrzenie reklamy, a także na kolejnych zakładkach zapoznanie się z poszczególnymi rozwiązaniami zastosowanymi w reklamowanym Oplu Astrze.

Interaktywny Vstitial z kampanii Opla Astry:

„Opel jest pierwszym naszym Klientem, który zdecydował się na interaktywną kreację wideo. Bardzo chciałbym, aby na dobre zapoczątkowała ona stosowanie przez reklamodawców tego typu rozwiązań w przypadku wideo online. W obecnej sytuacji, gdy polscy internauci nie wyobrażają już sobie sieci bez treści wideo, zaś tradycyjne przekazy reklamowe spotykają się z coraz większą dezaprobatą – rozwój bardziej skomplikowanych i angażujących kreacji wideo jest nieunikniony” – mówi Marcin Olszewski managing director sieci V2Media.

Kampania nowej wersji Opla Astry emitowana była w pakiecie Biznes sieci V2Media, m.in. na witrynach Rzeczpospolita.pl, MediaRun.pl, eGospodarka.pl czy Bankier.pl.

Kreację wykorzystaną w kampanii Opla Astra można zobaczyć online pod adresem http://v2media.pl/przyklady/rp/?ev_opel_micro.

V2Media
V2Media to firma specjalizująca się ściśle w rozwiązaniach video dla branży reklamy online. Zaplecze w postaci know-how ARBOinteractive umożliwia sieci kompleksową obsługę kampanii video od kreacji i produkcji, przez technologie na emisji i raportowaniu skończywszy. W ofercie V2Media znajdują się różnorodne formy reklamowe na największych witrynach z kilkunastu kategorii tematycznych.

V2Media stanowi część międzynarodowej Grupy ARBOinteractive – specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych w Internecie i nowych mediach. ARBOinteractive AG z sieciami reklamowymi w portfolio to jedyny podmiot na rynku reklamy online w Europie Środkowo – Wschodniej o tak wysokim zasięgu. Spółka posiada oddziały w Polsce, Czechach, Rumunii i Rosji. Miesięczny zasięg grupy wynosi 66 milionów internautów z Europy.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.