Rusza pełna energii kampania 7 Days – Portal PR - 24PR




Rusza pełna energii kampania 7 Days

22.04.2010 Kategoria: Reklama. Autor: ipis

Chipita Poland startuje z nową komunikacją reklamową rogala 7 Days.

Kampania pod hasłem „Rogal 7 Days pełen energii” rozpoczęła się w telewizji 19 kwietnia i będzie wspierana w Internecie oraz na portalach społecznościowych. Potrwa do 30 maja.

Spot telewizyjny jest przygotowaną przez agencję DDB Warszawa adaptacją reklamy autorstwa DDB Ateny. W dynamiczny sposób opowiada o 30 sekundach z życia młodych, aktywnych ludzi, którym 7 Days dostarcza pozytywnej energii. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia, a za działania internetowe agencje Mobijoy i G7.

W Internecie kontynuowana będzie komunikacja z postacią Maxa Przyjemnego. Już od roku Max jest obecny na głównych portalach społecznościowych, m.in na Facebooku i Blipie, gdzie organizuje przeróżne, ciekawe zabawy dla swoich fanów.

Idealna przekąska, pełen energii rogal 7 Days dostępny jest w kilku wariantach smakowych: kakaowym, spumante, karmelowym i truskawkowym a także jako powiększony rogal 7 Days Max z nadzieniem kakaowym i waniliowym.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.