Carlsberg sponsorem euro od 24 lat – Portal PR - 24PR




Carlsberg sponsorem euro od 24 lat

21.05.2010 Kategoria: sponsoring. Autor: ipis

Carlsberg Breweries, największa spółka piwowarska w północneji wschodniej Europie oraz czwarty producent piwa na świecie, potwierdził oficjalnie sponsorowanie mistrzostw UEFA EURO 2012TM. Gospodarzami mistrzostw będą Polska i Ukraina.

Już od prawie ćwierć wieku Carlsberg sponsoruje tę jedną z największych piłkarskich imprez na świecie. To siódme z rzędu mistrzostwa w piłce nożnej organizowane przez UEFA EURO 2012TM, których oficjalnym partnerem jest Carlsberg.

Carlsberg już od ponad 20 lat wspiera europejskie mistrzostwa w piłce nożnej. Jesteśmy dumni z tego, że nawiązaliśmy partnerskie relacje z marką cieszącą się takim uznaniem jak Carlsberg” – powiedział Michel Platini, Prezes UEFA. „UEFA EURO wiele zyskuje dzięki wiedzy i doświadczeniu w zakresie sponsoringu sportowego zdobytego przez Carlsberga w ciągu tych lat.”

Symbolem EURO 2012 jest rozwijająca się roślina – kwiat. Tak samo rozwijają się relacje pomiędzy spółką Carlsberg Breweries a UEFA – organizatorem mistrzostw EURO”.

Sponsorując mistrzostwa EURO 2012, potwierdzamy naszą wieloletnią lojalność i entuzjazm związane z europejskim futbolem na najwyższym poziomie” – podkreśla Jørgen Buhl Rassmussen, Prezes Carlsberg Breweries. „EURO 2012 jest kamieniem milowym dla Carlsberga – już od niemal ćwierć wieku sponsorujemy to sportowe wydarzenie, jednak – co ważniejsze – po raz pierwszy w 2012 r. mistrzostwa Europy w piłce nożnej odbędą się w Europie Wschodniej.”

„Obecność Carlsberga na mistrzostwach UEFA EURO 2012 daje nam duże możliwości działań na rynku polskim. Jesteśmy przekonani, że nasze wieloletnie doświadczenie w sponsoringu sportowym pozwoli na przygotowanie ciekawych atrakcji dla naszych konsumentów, klientów i zapewni im wiele niepowtarzalnych emocji. Najbliższe dwa lata będą dla nas czasem przygotowań do tego wielkiego święta piłki nożnej” – mówi Jacek Pastuszka, Prezes Zarządu Carlsberg Polska.

Razem tworzymy przyszłość
Aby podkreślić wyjątkowy charakter pierwszych mistrzostw Europy w piłce nożnej organizowanych w Europie Wschodniej, UEFA promuje imprezę hasłem „Razem tworzymy przyszłość”.

 „Zainteresowanie piłką nożną i tradycje piłkarskie w krajach goszczących mistrzostwa, liczących ponad 80 milionów mieszkańców, jest ogromne. To fascynujące, że jesteśmy częścią tak interesujących rozgrywek” ­– zapewnia Jørgen Buhl Rasmussen i dodaje: „My także tworzymy przyszłość razem z UEFA i naszymi pracownikami w Polsce i na Ukrainie.”

Specjalna oferta dla kibiców
Od czasu, gdy Carlsberg został sponsorem Mistrzostw Europy w 1988 r., duńska spółka browarnicza podjęła wiele starań, aby opracować solidne założenia oferty dla fanów futbolu.

„Pasją Carlsberga jest wspieranie futbolu. Carlsberg to marka należąca do grona najbardziej na świecie zaangażowanych marek w sponsoring piłki nożnej. Nieustannie przygotowujemy różnorodne atrakcje oraz imprezy dla milionów kibiców EURO. Nie inaczej będzie podczas mistrzostw w Polsce i na Ukrainie w 2012 r.” – powiedział Keld Strudahl, Dyrektor ds. Marketingu Międzynarodowego oraz Dyrektor ds. Sponsoringu Carlsberg Breweries.

„Mistrzostwa EURO 2008TM okazały się dotychczas najbardziej udaną ze wszystkich imprez sportowych, których partnerem był Carlsberg. Szczególnie dużą popularnością cieszyły się sponsorowane przez Carlsberga strefy i parki kibiców w Austrii i Szwajcarii, a także w Polsce. Z takiej możliwości wspólnego oglądania meczów skorzystało ponad 5 milionów fanów, ciesząc się dobrą atmosferą i prawdziwym duchem sportu w nich panujących” – dodaje.

Obecnie Carlsberg i UEFA wspólnie opracowują plany z atrakcjami dla kibiców zarówno w okresie poprzedzającym mistrzostwa, jak i podczas EURO 2012.

Udana strategia marki
„Uważa się, że mistrzostwa UEFA EURO są najbardziej skutecznym działaniem promującym markę na świecie, a decyzja Carlsberga o sponsorowaniu EURO przyczyniła się do znacznego wzrostu znaczenia marki na rynku każdego z krajów goszczących mistrzostwa od 1992 r. Ponadto, sponsorowanie mistrzostw wzbudziło silne poczucie wspólnoty – ponad granicami krajów – we wszystkich pracownikach spółki Carlsberg Breweries” – powiedział Keld

Strudahl. 

Mecze EURO 2008TM obejrzało na stadionach 1,1 miliona kibiców. Przewiduje się, że bilety na mistrzostwa na Ukrainie i w Polsce wykupi 1,4 mln fanów, a transmisje sportowe obejrzy kilka miliardów telewidzów w ponad 200 krajach.

Oczekiwania Carlsberg Breweries w związku z EURO 2012 są wysokie, ponieważ impreza ta stanowi również niepowtarzalną okazję promocji marki Carlsberg na stosunkowo młodych rynkach Europy Wschodniej.

„Rozgrywki w ramach EURO 2012 to nie tylko znakomita okazja, aby osiągnąć wysoką rozpoznawalność marki Carlsberg na rynkach wschodnioeuropejskich. Dołożymy także wszelkich starań, aby nadchodzące mistrzostwa EURO stały się radosną i prawdziwie międzynarodową imprezą dla wszystkich kibiców na Ukrainie, w Polsce i na całym świecie. Będziemy organizować kampanie o zasięgu globalnym, aby dotrzeć do wszystkich kibiców, a w Polsce i na Ukrainie zaprosimy fanów do przeznaczonych dla nich stref i parków w ośmiu miastach, w których odbędą się mecze” – poinformował Keld Strudahl.
              
Carlsberg Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.