Galeria Malta wśród najlepszych centrów handlowych w Europie – Portal PR - 24PR




Galeria Malta wśród najlepszych centrów handlowych w Europie

05.05.2010 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

Galeria Malta, poznańska inwestycja firmy NEINVER, otrzymała wyróżnienie przyznane przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (ICSC) za unikalny model zarządzania.

Galeria Malta, jako jedyna, została wyróżniona specjalnym certyfikatem wartości („Certificate of Merit for Exceptional Management”). To ogromny zaszczyt i docenienie naszych wysiłków, by z Galerii Malta uczynić centrum handlowe światowej klasy. Jury już w marcu podczas wizytacji centrum było pod wrażeniem narzędzi i rozwiązań, jakimi posługuje się NEINVER w administrowaniu Galerią – mówi Bożena Gierszewska, Dyrektor ds. Zarządzania Centrami Handlowymi w NEINVER Polska.

European Shopping Centre Awards przyznano najlepszym galeriom handlowym w Europie, które zostały zbudowane, odnowione lub rozbudowane między lipcem 2007, a czerwcem 2009 roku. Wyniki tegorocznej edycji ogłoszono 28 kwietnia podczas trzydziestej piątej edycji konferencji ICSC Europe, która odbyła się w Pradze.

Na ostatecznej liście nagrodzonych znalazło się dziewiętnaście obiektów z ośmiu krajów, startujących w sześciu kategoriach: obiektów małych (poniżej 30 tys. m2), średnich (30 – 45 tys.), dużych (45 – 80 tys.), bardzo dużych (ponad 80 tys. m2), odnowionych oraz wyspecjalizowanych.

Galeria Malta jest największym w zachodniej Polsce kompleksem handlowo – rozrywkowym. Obiekt jest zlokalizowany w sercu zielonych terenów poznańskiej Malty. Dzięki wyjątkowej architekturze, zastosowanym materiałom i nowoczesnym, przestronnym wnętrzu obiekt pozostaje w zgodzie z otoczeniem. Na powierzchni 162 tys. m2 mieści się 167 butików, punktów usługowych, restauracji i kawiarni – między innymi sklep Piotr i Paweł, TK Maxx, Marks & Spencer oraz Multikino. Do kompleksu prowadzi pierwsza w Poznaniu wisząca kładka o długości 160 metrów łącząca Bulwar Nadmaltański z głównym wejściem do Galerii.

Załączniki:
– Zdjęcie Galerii Malta
– Zdjęcie osoby wypowiadającej się
– Skan dyplomu

***

NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Koncentruje swoją aktywność na inwestowaniu, zarządzaniu kapitałem i realizowaniu projektów w różnych sektorach rynku nieruchomości. Działalność firmy obejmuje komercjalizację, zarządzanie i marketing centrów outlet oraz nowoczesnych kompleksów łączących parki handlowo-rozrywkowe. W 2009 roku NEINVER obchodził 40. rocznicę działalności.

NEINVER jest liderem w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii, Polsce, Niemczech i Portugalii, a także drugim operatorem centrów outlet w Europie. Firma jako pierwsza, pod marką FACTORY, wprowadziła koncept centrum outlet do Hiszpanii i Polski. W 2009 roku NEINVER skonsolidował swoje centra outlet w Portugalii, Niemczach i Włoszech, wprowadzając nową markę „The Style Outlets”.

NEINVER zarządza „IRUS European Retail Property Fund”, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy nieruchomości. Aktualnie NEINVER działa w Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii.

NEINVER aktywnie działa na polskim rynku od 2000 roku. Firma wprowadziła do Polski koncepcję centrum outlet, otwierając w 2002 r. w Warszawie pierwsze centrum handlowe tego typu – centrum outlet FACTORY. Obecnie – jest liderem tego segmentu na polskim rynku.

NEINVER wprowadził również koncept FUTURA PARK, nową formułę handlową łączącą centrum outlet i park handlowy.

Kluczową inwestycją zrealizowaną przez NEINVER jest poznańska Galeria Malta – największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce.

Więcej informacji o firmie na stronie: www.neinver.com.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.