Henryk Sawka w kolejnej odsłonie kampanii Żywca – Portal PR - 24PR




Henryk Sawka w kolejnej odsłonie kampanii Żywca

17.05.2010 Kategoria: Reklama. Autor: ipis

Henryk Sawka dołączył do grona bohaterów kampanii komunikacyjnej marki Żywiec. Film reklamowy z udziałem rysownika można oglądać od 17 maja.

Bohaterem najnowszego spotu marki Żywiec jest rysownik Henryk Sawka. Podobnie jak jego poprzednicy został zaprezentowany w kontekście swojej pasji, którą na co dzień realizuje – w tym przypadku ilustratora i satyryka.

Piąty z kolei film reklamowy, wchodzący w skład rozpoczętej w styczniu br. kampanii komunikacyjnej marki Żywiec, tak jak pozostałe utrzymany jest w czarno-białej stylistyce, skupiającej uwagę na bohaterze. Każda odsłona prezentuje postać wyróżniającą się swoim indywidualizmem i konsekwencją w podejmowanych działaniach – cechami, z którymi utożsamia się marka Żywiec. Po podkreślającym konieczność jasnego określania celów aktorze Krzysztofie Majchrzaku, Wojciechu Waglewskim, który słowami piosenki przekonuje, że wszystko jest możliwe, walecznym Tomaszu Adamku i pełnym charyzmy Bogdanie Wencie, mówiącym o motywującej roli niepowodzeń przyszedł czas na bohatera, który rysując świat w krzywym zwierciadle, w niezwykle trafny sposób pokazuje otaczającą nas męską rzeczywistość.

Spot z Henrykiem Sawką emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.

Kreację kampanii wizerunkowej przygotowała agencja Just, media zaplanował i kupił Macroscope OMD. Za działania PR odpowiada 180° Public Relations.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.