INVENTIVE Communication dla marki BLOW – Portal PR - 24PR




INVENTIVE Communication dla marki BLOW

18.05.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

BLOW, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, od maja 2010 r. powierzył koordynację działań PR w Polsce agencji INVENTIVE Communication. Współpraca obejmie działania z zakresu kompleksowych relacji z mediami, komunikacji z partnerami, obsługi wydarzeń specjalnych oraz doradztwa strategicznego w obszarze PR.

„Szukając agencji na rynku polskim braliśmy pod uwagę doświadczenie potencjalnych partnerów w obsłudze firm z branży nowych technologii, znajomość zagadnień z tej dziedziny, jak również wyniki ich działań.” – powiedział Radosław Leszek, zarządzający marka BLOW. „Wierzymy, że podjęte przez nas wspólnie działania pozwolą zwiększyć znajomość marki BLOW i naszych produktów.”

# # #
BLOW, producent samochodowych urządzeń multimedialnych. Firma oferuje szeroką gamę zaawansowanych mobilnych produktów,  m.in. do nawigacji –  systemy nawigacji samochodowej GPS, zestawy GPS z kamerą cofania oraz systemy car-audio: głośniki, subwoofery, kolumny, wzmacniacze, radia, alarmy i adaptery samochodowe. Dodatkowe informacje nt. marki BLOW dostępne są na stronach: www.blow.com.pl

# # #
Agencja INVENTIVE Communication oferuje pełen zakres usług public relations. Prowadzi działania związane z budowaniem i kształtowaniem wizerunku firm oraz marek, komunikacją wewnętrzną i zarządzaniem kryzysowym, szkoleniami medialnymi, organizacją eventów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.