Okienko z widokiem na… wygraną – Portal PR - 24PR




Okienko z widokiem na… wygraną

13.05.2010 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

„Okienko z widokiem na orzechy” – layout reklamujący czekoladę marki Alpen Gold (Kraft Foods Polska) pokonał konkurencję wygrywając starcie o kwietniowy tytuł Plakatu Miesiąca w konkursie City Plakat.

Zwycięska reklama prezentuje postać Kostka – znanego także z reklam telewizyjnych promujących czekoladę Alpen Gold – wygodnie rozpartego na wprost czekolady z okienkiem przywodzącej na myśl telewizor, czyli „okno” na świat. Kreacje towarzyszące kampanii produktu przygotowała agencja reklamowa Grupa66 Ogilvy.

Uwagę jury konkursu zwróciły także layouty: Ravioli Street – pizzerii w Olsztynie promującej największą pizzę w mieście oraz salonu Sobiesław Zasada Warszawa – największego salonu Volkswagena w Polsce.

Konkurs City Plakat organizowany jest wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Jury (wykłądowcy SWPS) co miesiąc wybiera trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6×3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.

# # #

Cityboard Media – lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera
i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.