Prace nad marką „Lubuskie” zakończone sukcesem – Portal PR - 24PR




Prace nad marką „Lubuskie” zakończone sukcesem

18.05.2010 Kategoria: Marka, Samorząd. Autor: admin

Studio Brandingowe Bakalie zakończyło prace nad stworzeniem strategii komunikacji marketingowej w zakresie atrakcyjności gospodarczej, inwestycyjnej oraz turystycznej regionu Lubuskiego, prowadzone na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.

Wynikiem tych blisko półrocznych działań jest stworzenie nowej marki „Lubuskie”.

Pierwszym etapem prac nad projektem były szeroko zakrojone badania służące ustaleniu atutów regionu oraz jego słabych stron.

W drugim etapie prac skonstruowano wartości i osobowość przyszłej marki „Lubuskie”. Ponadto na podstawie badań wyłoniono trzy kierunki skojarzeń związanych z regionem, na których zbudowano wstępną koncepcję marki regionu.  W trzecim etapie prac na podstawie wszystkich uzyskanych informacji dokonano ostatecznej modyfikacji koncepcji, która zyskała największą przychylność badanych, a wynikiem ostatecznym jest nowe hasło „Lubuskie – warte zachodu!” oraz nowe logo regionu. Studio Bakalie opracowało także program przejściowy dla działań promocyjnych związanych z marką lubuskie na rok 2010.

Prace prowadzone przez Studio Bakalie zakończyły się dużym sukcesem. 13 maja w sali kolumnowej Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze nastąpiła inauguracja marki województwa lubuskiego. Podczas tego spotkania nowo powstała marka Lubuskie została entuzjastycznie przyjęta. Marszałek Marcin Jabłoński podkreślił, że stworzenie Marki Lubuskie było konieczne, gdyż tego wymagają realia współczesnego rynku.

AiM Media S.C.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.