Schulz wprowadza Konfitur-Fix – Portal PR - 24PR




Schulz wprowadza Konfitur-Fix

27.05.2010 Kategoria: Realizacje. Autor: ipis

Agencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na kreację i realizację kampanii launchowej najnowszego produktu marki DIAMANT, należącej do spółki Pfeifer & Langen.

Stratedzy oraz designerzy Schulz Brand Friendly, wspólnie z klientem, opracowali kompleksową strategię oraz kampanię ATL i BTL wprowadzającą na rynek najnowszy produkt marki DIAMANT, Konfitur-Fix. Zakres realizacji ATL obejmuje stworzenie spotu reklamowego oraz materiałów do prasy handlowej i konsumenckiej. Wsparcie kampanii zapewniają również materiały POS. W kampanii podkreślona zostanie wyjątkowość i unikalne cechy produktu, jego możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb konsumentów.

Agencja została wybrana na drodze przetargu.

O Pfeifer & Langen Polska S. A.:
Pfeifer & Langen jest jednym z wiodących producentów cukru w Europie. Oferuje produkty cukrowe przeznaczone dla odbiorców przemysłowych i gospodarstw domowych. W 1996 roku firma, jako pierwsza w Polsce zaproponowała wspólną markę dla całej gamy swoich produktów – DIAMANT. Obecnie oferta dla gospodarstw domowych obejmuje ponad 30 pozycji asortymentowych. Oprócz cukru białego produkowane są m.in. cukier puder, cukier kostka, cukier kandyz, cukier żelujący, trzcinowy i inne. DIAMANT jest najbardziej rozpoznawalną marką cukru w Polsce (według Instytutu GfK Polonia).

O Agencji Schulz Brand Friendly:
Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Tetley, Lidl, HOOP, Colgate-Palmolive, Tantum Verde.

Więcej informacji:
Anna Piątkiewicz
PR Manager – Schulz Sp. z o.o.
a.piatkiewicz@schulz.com.pl
tel. 609 41 03 91
www.schulz.com.pl

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.