Nowa wersja najczęściej wybieranego polskiego systemu CRM – Portal PR - 24PR




Nowa wersja najczęściej wybieranego polskiego systemu CRM

09.06.2010 Kategoria: Systemy IT. Autor: ipis

Z dniem dzisiejszym dostępna jest najnowsza wersja pakietu ITCube CRM w wersji 9.3.

System ITCube to sprawdzone na polskim rynku rozwiązań CRM narzędzie, umożliwiające uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z klientem oraz pozwalające na uporządkowanie informacji wewnątrz firmy. Ten elastyczny i łatwo konfigurowalny system skutecznie wspiera działania handlowe, marketingowe czy też serwisowe, poprawiając tym samym jakość i komfort codziennej pracy.

W najnowszej wersji systemu ITCube 9.3 dodano m.in.:

* Integracja z systemem Comarch CDN XL – nowa wersja systemu rozbudowana została o mechanizmy integracji z aplikacją Comarch CDN XL. Integracja umożliwia automatyczną synchronizację baz kontrahentów oraz produktów. Ponadto obejmuje także bezpośredni wgląd z poziomu systemu ITCube CRM w dokumenty sprzedażowe oraz stany magazynowe zapisane w systemie Comarch CDN XL. Zdjęcie
* Wsparcie dla wielooddziałowości – wzbogacenie standardowych raportów o możliwość zawężenia analizy do konkretnego działu gwarantuje istotne zwiększenie możliwości analitycznych. Analogiczne usprawnienia dotyczą wszystkich kalendarzy systemowych – w tym zadań, nieobecności oraz działań serwisowych. By wsparcie dla firm posiadających wiele oddziałów było pełne a co za tym idzie możliwe było maksymalne zróżnicowanie zachowania systemu dla poszczególnych użytkowników rozszerzono także mechanizm nadawania domyślnych uprawnienień. Zdjęcie
* Łatwiejsze zarządzanie akcjami marketingowymi – wprowadzono narzędzie migracji kontrahentów w ramach realizowanych projektów. To wygodne i rozbudowane narzędzie pozwala jednym kliknięciem przenosić grupy kontrahentów pomiędzy etapami projektu opisując tym samym naturalny przepływ firm w ramach prowadzonych akcji marketingowych.
* Ergonomia i usprawnienia funkcjonalne – nowa wersja to kolejny krok w kierunku poprawienia elastyczności, wygody i szybkości pracy. Z dużej ilości drobnych usprawnień warto wymienić choćby :
– poprawę estetyki wysyłanej korespondecji poprzez rozbudowę narzędzia formatowania tekstu o możliwość wykorzystywania większej ilości czcionek oraz precyzyjnego definiowania ich wielkości,
– wprowadzenie mechanizmu generowania zbiorczych wezwań do zapłaty,
– dostosowanie integracji do najnowszych wersji systemów sprzedażowych (Wf-Mag 7.50.4, CDN XL 9.6) …

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.