AZ.pl – inauguracja nowego serwisu WWW oraz Giełdy Domen – Portal PR - 24PR




AZ.pl – inauguracja nowego serwisu WWW oraz Giełdy Domen

09.07.2010 Kategoria: INTERNET. Autor: ipis

AZ.pl – firma z czołówki polskich rejestratorów domen, zakończyła proces rebrandingowy unowocześniając swój serwis WWW i wprowadzając szereg nowych produktów z Giełdą Domen na czele.

Najważniejszą, przełomową nowością jest oczekiwana Giełda Domen – platforma, na której dokonywać można transakcji kupna lub sprzedaży domen z rynku wtórnego. Giełda Domen w AZ.pl umożliwia szybkie i proste wystawianie na sprzedaż hurtowej ilości domen, za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Usługa ta jest bezpłatna, a jej wyróżnikami są m.in. 0% prowizji od zawieranych umów, możliwość korzystania z awatarów, umieszczania komentarzy oraz automatyczne cesje domen. Wystawiającym domeny na Giełdzie firma oferuje bezpłatny e-book „Wszystko zaczyna się od WWW”. Pierwszych 50 użytkowników, którzy dodadzą min. 50 ofert sprzedaży otrzyma darmową, roczną licencję Kaspersky Anty-Virus 2010.

Istotną zmianą jest również odświeżenie witryny AZ.pl. Nowoczesny wizerunek strony został podkreślony poprzez udział w projekcie pięknej polskiej modelki. Izabela Mika – Dziewczyna AZ.pl – fotomodelka i tancerka znana jest m.in. z udziału w telewizyjnym programie „Taniec z gwiazdami”. Hasło „W domenach drzemie fortuna” tym bardziej skutecznie zachęca do inwestycji w domeny.

Specjalnie dla Klientów AZ.pl, przy współpracy z platformą iStore.pl z grupy Allegro.pl, opracowana została prosta metoda samodzielnego tworzenia sklepów internetowych. Wśród zalet rozwiązania wymienić można m.in. pełną integrację z Allegro, portalami aukcyjnymi i porównywarkami cenowymi. Oferta wyróżnia się niskimi opłatami, które uzależnione są od wielkości obrotów. Jest to szczególnie istotne i pomocne dla sklepów rozpoczynających działalność, których obroty w początkowym okresie są niewielkie.

AZ.pl oferuje również za darmo, do każdego założonego sklepu – konto Personal Hosting na pół roku, domenę z końcówką .PL oraz kupon Google AdWords o wartości 200 zł.

Odpowiedzią AZ.pl na potrzebę łatwego dostępu do osobistych plików z dowolnego miejsca jest usługa Dysk Online, umożliwiająca przechowywanie danych w sposób wygodny i bezpieczny. Przygotowano trzy warianty takich rozwiązań – dysk o pojemności 10GB, 5GB i zupełnie darmowy dysk 100MB. Warto również podkreślić, że do każdego konta Personal Hosting dodawany jest darmowy Dysk Online o pojemności 5GB.

Wśród usług dedykowanych klientom hurtowym znalazła się również możliwość wykorzystania API przez Partnerów firmy. API pozwala na integracje z własnym serwisem WWW oraz znacznie bardziej zaawansowane zarządzanie posiadanymi domenami.

Spodziewamy się, że nasza atrakcyjna Giełda Domen, wiele nowych produktów i usług oraz czytelna szata graficzna, pozwolą Klientom na dalsze pogłębienie dobrych relacji, które nas łączą. Prowadząc spółkę z branży IT, należy przede wszystkim aktywnie słuchać Klientów. Badania testowe użyteczności strony oraz jej atrakcyjny design spotkały się już w pierwszych dniach z bardzo dobrym odbiorem internautów, co nas bardzo cieszy – mówi Anna Kur, dyrektor AZ.pl.

Nie będziemy jednak spoczywać na laurach. Nadal kontynuujemy prace, tym razem nad modernizacją, optymalizacją i nową szatą graficzną Panelu Klienta – dodaje Anna Kur.

O AZ.pl
AZ.pl jest najstarszym polskim rejestratorem domen. Od momentu powstania w 1996 roku, nieustannie się rozwija i wg ostatniego raportu NASK obecnie skupia ponad 10 procent udziału w rynku domen .PL. Firma posiada liczne akredytacje, wiele z nich uzyskała jako pierwsza firma w Polsce. AZ.pl jest jedynym liczącym się Rejestratorem domen w Polsce z wolnymi kodami AuthInfo. Do chwili obecnej firma zarejestrowała w imieniu swoich klientów ponad 300 000 domen.

Najważniejszą, przełomową nowością jest oczekiwana Giełda Domen – platforma, na której dokonywać można transakcji kupna lub sprzedaży domen z rynku wtórnego. Giełda Domen w AZ.pl umożliwia szybkie i proste wystawianie na sprzedaż hurtowej ilości domen, za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Usługa ta jest bezpłatna, a jej wyróżnikami są m.in. 0% prowizji od zawieranych umów, możliwość korzystania z awatarów, umieszczania komentarzy oraz automatyczne cesje domen. Wystawiającym domeny na Giełdzie firma oferuje bezpłatny e-book „Wszystko zaczyna się od WWW”. Pierwszych 50 użytkowników, którzy dodadzą min. 50 ofert sprzedaży otrzyma darmową, roczną licencję Kaspersky Anty-Virus 2010.

Istotną zmianą jest również odświeżenie witryny AZ.pl. Nowoczesny wizerunek strony został podkreślony poprzez udział w projekcie pięknej polskiej modelki. Izabela Mika – Dziewczyna AZ.pl – fotomodelka i tancerka znana jest m.in. z udziału w telewizyjnym programie „Taniec z gwiazdami”. Hasło „W domenach drzemie fortuna” tym bardziej skutecznie zachęca do inwestycji w domeny.
Specjalnie dla Klientów AZ.pl, przy współpracy z platformą iStore.pl z grupy Allegro.pl, opracowana została prosta metoda samodzielnego tworzenia sklepów internetowych. Wśród zalet rozwiązania wymienić można m.in. pełną integrację z Allegro, portalami aukcyjnymi i porównywarkami cenowymi. Oferta wyróżnia się niskimi opłatami, które uzależnione są od wielkości obrotów. Jest to szczególnie istotne i pomocne dla sklepów rozpoczynających działalność, których obroty w początkowym okresie są niewielkie.

AZ.pl oferuje również za darmo, do każdego założonego sklepu – konto Personal Hosting na pół roku, domenę z końcówką .PL oraz kupon Google AdWords o wartości 200 zł.

Odpowiedzią AZ.pl na potrzebę łatwego dostępu do osobistych plików z dowolnego miejsca jest usługa Dysk Online, umożliwiająca przechowywanie danych w sposób wygodny i bezpieczny. Przygotowano trzy warianty takich rozwiązań – dysk o pojemności 10GB, 5GB i zupełnie darmowy dysk 100MB. Warto również podkreślić, że do każdego konta Personal Hosting dodawany jest darmowy Dysk Online o pojemności 5GB.

Wśród usług dedykowanych klientom hurtowym znalazła się również możliwość wykorzystania API przez Partnerów firmy. API pozwala na integracje z własnym serwisem WWW oraz znacznie bardziej zaawansowane zarządzanie posiadanymi domenami.

Spodziewamy się, że nasza atrakcyjna Giełda Domen, wiele nowych produktów i usług oraz czytelna szata graficzna, pozwolą Klientom na dalsze pogłębienie dobrych relacji, które nas łączą. Prowadząc spółkę z branży IT, należy przede wszystkim aktywnie słuchać Klientów. Badania testowe użyteczności strony oraz jej atrakcyjny design spotkały się już w pierwszych dniach z bardzo dobrym odbiorem internautów, co nas bardzo cieszy – mówi Anna Kur, dyrektor AZ.pl.
Nie będziemy jednak spoczywać na laurach. Nadal kontynuujemy prace, tym razem nad modernizacją, optymalizacją i nową szatą graficzną Panelu Klienta – dodaje Anna Kur.

O AZ.pl
AZ.pl jest najstarszym polskim rejestratorem domen. Od momentu powstania w 1996 roku, nieustannie się rozwija i wg ostatniego raportu NASK obecnie skupia ponad 10 procent udziału w rynku domen .PL. Firma posiada liczne akredytacje, wiele z nich uzyskała jako pierwsza firma w Polsce. AZ.pl jest jedynym liczącym się Rejestratorem domen w Polsce z wolnymi kodami AuthInfo. Do chwili obecnej firma zarejestrowała w imieniu swoich klientów ponad 300 000 domen.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.