Nowy kierunek w zakresie reklamy zewnętrznej – Portal PR - 24PR




Nowy kierunek w zakresie reklamy zewnętrznej

08.07.2010 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: ipis
Znany toruński producent reklam świetlnych i wielkogabarytowych, firma GRAFFICO, która od 17 lat dostarcza konstrukcje reklamowe firmom i instytucjom na terenie całej Polski obrała nowy kurs.
Przedsiębiorstwo zasłynęło przede wszystkim wysoką jakością i bogatym wzornictwem pylonów – flagowego produktu firmy. Kierownictwo GRAFFICO podjęło decyzje o ścisłej specjalizacji w zakresie produkcji pylonów, co pozwoli skupić wszystkie wysiłki na tworzeniu jeszcze doskonalszych produktów.

W ostatnim roku GRAFFICO wzbogaciło park maszyn o urządzenia ściśle związane z produkcją pylonów. Łączna kwota inwestycji to prawie milion złotych. Jesienią firma planuje rozpoczęcie budowy hali z ciągiem technoliogicznym pozwalającym na seryjną produkcję na szeroką skalę pylonów do 10 metrów wysokości.

„Ostatnie lata pokazały, że nasza wizja pylonów i pomysły sprawiły, że tworzymy produkty wyjątkowe na polskim rynku – mówi Jarosław Włodarczyk, właściciel firmy GRAFFICO. Nasze pylony wyróżniają się na tle innych przede wszystkim bogatym wzornictwem, zastosowaniem kombinacji różnych technik produkcyjnych, atrakcyjnymi kształtami i nowatorskim designem. Ale o decyzji dotyczącej specjalizacji w zakresie produkcji pylonów zdecydowała przede wszystkim reakcja naszych klientów, którzy nigdy nie szczędzą nam słów uznania za nasza pracę i zaangażowanie, za co jesteśmy bardzo wdzięczni. Ta reakcja spowodowała, że zdecydowaliśmy się przesunąć wszystkie siły w kierunku produkcji pylonów, bo to pozwoli nam tworzyć jeszcze atrakcyjniejsze projekty i jeszcze lepsze produkty. Celem, jaki obraliśmy jest produkcja najlepszych pylonów w Polsce. GRAFFICO to marka, która będzie synonimem doskonałego pylonu”.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.