Praktycy spotkali się na TravelCampie – Portal PR - 24PR




Praktycy spotkali się na TravelCampie

01.07.2010 Kategoria: konferencje. Autor: admin

Blisko 100 przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej uczestniczyło w pierwszym TravelCampie, czyli nieformalnym, bezpłatnym spotkaniu środowiska internetowego z branżą turystyczną. Przez 5 godzin rozmawiano o komunikacji marketingowej, nowych projektach oraz trendach w przemyśle turystycznym. Kolejny TravelCamp odbędzie się już we wrześniu.

Głównym celem spotkania była wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi marketingowych, a także integracja branży turystycznej. Pierwszy TravelCamp przyciągnął przedstawicieli czołowych marek turystycznych, takich jak: Travelport, Starwood Hotels & Resorts, Expedia, Mamaison Hotels & Residences, Sabre, Amadeus czy Booking.com.

– Spotkania TravelCamp mają olbrzymie znaczenie i potencjał dla branży turystycznej. Z jednej strony pozwalają na szybkie zapoznanie sie z nowościami na rynku, z drugiej zaś  na szersze, wręcz globalne, spojrzenie na turystykę. Miejmy nadzieje,  że regularne spotkania pozwolą także na zbliżenie się środowisk turystycznych  – ocenia Agnieszka Sapa, Market Manager Poland Expedia.Inc

Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych czy pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA. Po 5 godzinach warsztatów uczestnicy spotkali się na  After Party, gdzie do późnych godzin wieczornych debatowano nad kondycją rynku turystycznego.

– Bardzo się cieszę, że branża travel chce rozmawiać o komunikacji marketingowej. Sądząc po liczbie uczestników pierwszego TravelCampa widać, że jest na to ogromne zapotrzebowanie. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że żadna teoria i najlepsza nawet wiedza akademicka nie zastąpi wymiany doświadczeń i praktycznych porad ekspertów naszego rynku. Liczę, że projekt będzie się rozwijał tematycznie i ekspercko – mówi Andrzej Glapiak, PR & Communications Manager Enovatis S.A.

Organizatorzy zapowiadają, że z uwagi na duże zainteresowanie, TravelCamp odbywać się będzie cyklicznie. Sponsorami pierwszej edycji spotkania byli: Travelport, Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń, Grupa Itur.pl, Polskie Książki Telefoniczne oraz Wakacje.pl. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://travelcamp.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.