Telecom Media zrealizowała kampanię mobilną Rexony – Portal PR - 24PR




Telecom Media zrealizowała kampanię mobilną Rexony

08.07.2010 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Firma Telecom Media, lider w branży mobile advertising zrealizowała kampanię mobilną Rexony na zlecenie Domu Mediowego PHD Media Direction. Głównym elementem kampanii była innowacyjna aplikacja na telefon komórkowy „Budzik Rexony”. Aplikacja była przystosowana zarówno do systemu operacyjnego Symbian oraz iPhone.

Telecom Media jako ekspert branży mobile advertising i twórca sieci reklamy mobilnej Spotler MoNet wie, że komunikacja marketingowa poprzez komórkęw dzisiejszych czasach wykracza daleko poza proste wiadomości tekstowe. Dlatego też Telecom Media w kampanii dla Rexony zaproponował szereg narzędzi mobilnych dla uzyskania jak najlepszych wyników. Projekt obejmował stworzenie innowacyjnej aplikacji na telefon oraz jej dystrybucję do specjalnie wyselekcjonowanej grupy docelowej.

Specjalnie stworzona aplikacja „Budzik Rexony” gwarantowała pobudkę o wyznaczonej godzinie. Dodatkowo pozwalała na spersonalizowany przekaz, czyli user mógł wpisać swoje imię oraz wybrać ulubioną muzykę jako dzwonek. Dodatkowo aplikacja zawierała grę, w której trzeba było usunąć biegającą po ekranie telefonu świnkę dezodorantem Rexona. Rozwiązania techniczne zastosowane  w aplikacji pozwalały na obsługę zarówno użytkownikom iPhone’ów, jak i systemu operacyjnego Symbian. Nowatorska aplikacja posiadała wszystkie te same funkcje  w przypadku obu systemów. Specjalnie stworzona aplikacja z mocnym brandingiem na stałe zapisywała się w aparacie telefonicznym odbiorcy.

Dystrybucja darmowej aplikacji odbyła się w kanale mobilnym za pośrednictwem reklamy z wykorzystaniem największej w Polsce sieci reklamy mobilnej Spotler MoNet, współpracującej z popularnymi witrynami mobilnymi jak plus.pl , m.money, m.bankier.pl, m.money.pl, m.pb.pl, m.gazeta.pl.

Dodatkowo została ona umieszczona do pobrania na telefon w serwisie WWW.juup.com, który jest liderem w zakresie dystrybucji aplikacji mobilnych
w Polsce. Od początku roku 2010 z serwisu juup.com pobrano 834 264 aplikacji  i innych multimediów na telefon. Oprócz tego aplikacja „Budzik Rexony” jest dostępna w serwisie Apple App Store.

Narzędziem wzmacniającym ilość pobranych aplikacji była wysyłka sms  do odpowiednio wybranej grupy kobiet. Wysłana wiadomość tekstowa zawierała link do pobrania aplikacji „Budzik Rexony”. User sam decydował, czy chce wejść  na specjalnie utworzony mobilny minisite. Na specjalnie przygotowanej stronie mobilnej użytkownik mógł pobrać mobilny content – aplikację „Budzik Rexony”.

Właściwy dobór narzędzi w kampanii mobilnej zrealizowanej przez Telecom Media przyczynił się to bardzo dobrych rezultatów kampanii. Aplikację „Budzik Rexony” pobrało około Telecom Media

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.