Marketing&Communications Consultans dla Związku Browary Polskie i Komendy Głównej Policji – Portal PR - 24PR




Marketing&Communications Consultans dla Związku Browary Polskie i Komendy Głównej Policji

28.08.2010 Kategoria: Kampania, MARKETING. Autor: ipis

W mediach rozpoczęła się kolejna kampania społeczna. „Pozory mylą, dowód nie” ma za zadanie zwrócić uwagę na problem sprzedaży alkoholu niepełnoletnim.

Realizacją przedsięwzięcia, na zamówienie Związku Browary Polskie oraz Komendy Głównej Policji, zajmuje się agencja Marketing&Communications Consultans. Akcja przypomina sprzedawcom o potrzebie sprawdzania dowodów osobistych u osób, które sprawiają wrażenie niepełnoletnich. Spoty telewizyjne na przykład udowadniają, że nie wszyscy, którzy wyglądają na pełnoletnich, są nimi w rzeczywistości.

Dwa 15-sekundowe spoty przygotowane przez agencję, są emitowane w TVP od początku sierpnia. Ponadto w Poznaniu powstają grafiki, których twórcą jest Europejska Fundacja Kultury Miejskiej. Nad całością kampanii czuwa Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce- Browary Polskie i Komenda Główna Policji.

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.