Mistrzowska kampania reklamowa marki Mastercook – Portal PR - 24PR




Mistrzowska kampania reklamowa marki Mastercook

23.08.2010 Kategoria: Realizacje. Autor: ipis

W trzecim kwartale roku marka Mastercook, jeden z czołowych producentów AGD w Polsce, rozpocznie nową kampanię reklamową. W przygotowanych spotach, pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch”, zaprezentowane zostaną: piekarnik MF-880 ATCX, który sam rozpoznaje potrawę i wybiera najlepszy sposób pieczenia oraz pralka PTDE 126 Bio, która błyskawicznie dopiera do czysta. Kampania ma za zadanie uświadomić klientom, że w każdej grupie produktowej marka Mastercook wyznacza mistrzowską klasę.

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki, która oferuje bogaty asortyment nowoczesnych produktów AGD. I nie są to tylko wysokiej jakości płyty, znane z poprzedniej kampanii, czy kuchenki i piekarniki, ale również reprezentuje inna niż sprzęt kuchenny grupę, a więc funkcjonalne i solidne pralki. Coraz więcej z nas prowadzi bardzo aktywny tryb życia, w którym łączenie obowiązków zawodowych z domowymi wymaga prawdziwie mistrzowskich umiejętności. Z pomocą przychodzą innowacyjne technologie na najwyższym poziomie oferowane w mistrzowskim sprzęcie marki Mastercook. Niemal wyręczają w wykonywaniu codziennych prac domowych osiągając przy tym najlepsze rezultaty oraz dużą oszczędność czasu. Taka myśl przewodnia towarzyszy nowej kampanii marki Mastercook.

Prezentowane w reklamach produkty zostały wytypowane w oparciu o wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie firmy FagorMastercook. Wyznaczono w nich najważniejsze kryteria, którymi kierują się klienci przy wyborze danego sprzętu AGD. Modele ukazane w spotach doskonale więc odpowiadają wymaganiom konsumentów, dotyczącym m.in. solidności, funkcjonalności i estetyki produktu.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty: 15 i 30 sek., w których podkreślony jest najwyższy standard dotyczący zarówno funkcjonalności sprzętu, jak i jego wzornictwa oraz jakości. Już w sierpniu spoty zobaczymy na antenie: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, Canal+ oraz w kanałach tematycznych m.in. Ale Kino!, Planete, AXN, National Geographic, MTV Polska, FOX Life, TV Puls, BBC Entertainment. Kampania telewizyjna zostanie dodatkowo wsparta działaniami w Internecie o charakterze promocyjno wizerunkowym, a także działaniami w ramach PR oraz BTL.


Reklamy podkreślają innowacyjne technologie w sprzęcie AGD, które znacznie ułatwiają wykonywanie codziennych obowiązków. Jeden ze spotów prezentować będzie piekarnik MF-880 ATCX, wyposażony w unikalną funkcję Master Chef, która analizuje wielkość potrawy i dobiera odpowiednie parametry pieczenia m.in. czas, funkcję i temperaturę. Dzięki czemu obsługa sprowadza się do niezbędnego minimum. W drugiej reklamie ukazana zostanie pralka PTDE 126 Bio, z funkcją Opti(A) 45’, która sprawi, że zabrudzone tkaniny będą idealnie czyste w ciągu zaledwie trzech kwadransów.

Autorem reklam jest międzynarodowa agencja Saatchi&Saatchi. Spot wyreżyserował Maciej Kowalczuk – reżyser popularnego serialu „Usta, Usta”, emitowanego w stacji TVN.

Autor nagradzanych wielokrotnie w kraju i za granicą kreacji reklamowych.

Ego Public Relations

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.