Airbus ma nowe logo – Portal PR - 24PR




Airbus ma nowe logo

23.09.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

Na 40. rocznicę powstania firma Airbus zaprezentowała nowe logo. To pierwsza modyfikacja logotypu od początku jej działalności w 1969 r. Akcję przeprowadzono podczas dni otwartych w zakładach w Tuluzie.Nowy logotyp zachowuje poprzednią symbolikę – element kuli, symbolizujący wiedzę i doświadczenie wiodącego w świecie producenta samolotów, a jednocześnie jest wzbogacony o nową czcionkę, której używa także EADS, firma matka.

„Zachowaliśmy wiele oryginalnych elementów naszego logo takich jak symbol kuli oraz barwę niebieską, charakterystycznych dla Airbusa, które pozwoliły stworzyć silną markę rozpoznawaną na całym świecie przez 90% podróżnych oraz zbudować reputację lidera w zakresie innowacji i nowoczesnych technologii”, powiedział Tom Enders, prezes spółki. „Jednocześnie wprowadziliśmy nowe elementy tak by nasze logo nawiązywało do przyszłości i nowatorstwa i lepiej służyło potrzebom marketingu”, dodał Enders.

Kulisty symbol jest skomponowany z dwóch półkul zawierających trzy  linie w kształcie łuku, które łączą się na wyimaginowanej linii horyzontu, co symbolizuje połączenie wspólnych sił trzech państw założycielskich w celu stworzenia jednego  z największych w świecie dostawców samolotów komercyjnych i wojskowych.

Nowa identyfikacja wizualna będzie wprowadzana stopniowo.

Źródło: Solski BM

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.