Eksperci Budowii dla Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie – Portal PR - 24PR




Eksperci Budowii dla Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie

29.09.2010 Kategoria: Agencje PR, EVENT, INTERNET, Reklama. Autor: ipis

Program Edukacyjny PR w Budownictwie to cykl szkoleń organizowanych w różnych miastach Polski. Jesienna edycja 2010 rozpoczęła się 7 września inauguracyjnym szkoleniem w Małopolskim Centrum Edukacji Budowlanej w Krakowie.W ramach seminarium uczestnicy zyskują wiedzę na temat budowania relacji z klientami i dziennikarzami za pomocą technik public relations. Szkolenia prowadzą eksperci specjalizujący się w dziedzinie public relations, którzy od lat współpracują z branżą budowlaną. Prezentacja, którą prowadzili już w Krakowie i Warszawie key accounci Budowii, dotyczyła podstawowych pojęć i zagadnień związanych z reklamą internetową.

Jest to temat szczególnie interesujący dla firm budowlanych, ponieważ w polskim Internecie, serwisy z branży budowlanej cieszą sie bardzo dużym zainteresowaniem. Uczestnicy szkoleń porządkują sobie podstawową wiedzę na temat klasyfikacji form reklamowych, obowiązujących modelów rozliczeń, poznają ranking wydawców serwisów budowlanych. W prezentacji dość szeroko mówimy o tym, czego użytkownicy na etapie budowy i remontu poszukują w sieci, jakie treści są dla nich najcenniejsze i najciekawsze. Wskazujemy również liczne sposoby niestandardowego dotarcia właśnie do tych osób, czyli potencjalnych klientów. Prezentujemy także jak powinien być właściwie skonstruowany brief. Opowiadamy również o kilku przeprowadzonych przez nas kampaniach reklamowych – tłumaczy Marta Lipka-Krawczyk, Dyrektor Sprzedaży Budowii.

Program Edukacyjny PR w Budownictwie został tak skonstruowany, by jego uczestnicy w łatwy, szybki i przystępny sposób zaznajomili się z podstawowymi narzędziami public relations i potrafili z nich korzystać.

Marta Lipka-Krawczyk – Dyrektor Sprzedaży sieci budowlano-wnętrzarskiej Budowia. Budowia istnieje od lutego 2010 roku i jest w strukturze organizacyjnej Internetowego Domu Mediowego Net. W IDMnecie pracuje od listopada 2007 r., wcześniej na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej. Branżą reklamy internetowej zajmuje się od 6 lat. Jest absolwentem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Więcej informacji: www.prwbudownictwie.pl

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.