Kominek został blogerem Burger Kinga – Portal PR - 24PR




Kominek został blogerem Burger Kinga

13.09.2010 Kategoria: Realizacje, Social media. Autor: ipis

Współpraca została nawiązana w ramach projektu komunikacyjnego. Kominek to polski bloger, autor bloga Kominek.in oraz Kominek.tv.

Kominek uda się w podróż do Stanów Zjednoczonych, a o swoich wrażeniach będzie komunikował do fanów Burger Kinga za pośrednictwem mediów społecznościowych, dzięki czemu internauci będą mieli wpływ na kształt podróży. Komunikacja będzie się odbywała przede wszystkim dzięki fan page Burger Kinga, profilowi Burger Kinga na You Tube oraz blogowi Kominek.in.

Wartość przedsięwzięcia wynosi 100 tysięcy złotych. Swoją podróż bloger rozpocznie 16 września, w trakcie której przewidziano dla aktywnych fanów konkursy z nagrodami. Sposób kampanii, prowadzony przez Burger Kinga, ma charakter bardzo nowatorski. Pomysł jest dziełem Anny Robotyckiej z agencji faceADDICTED. Obsługą w zakresie public relations zajmuje się agencja Solski Burson-Marsteller, która odpowiada także za opracowanie programu trasy podróży oraz logistykę projektu. Partnerem technologicznym akcji został Samsung.

Źródło: Solski Burson-Marsteller

Podobne wpisy:

Tagi: , , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.