Konkurs na film promujący Polskę – Portal PR - 24PR




Konkurs na film promujący Polskę

30.09.2010 Kategoria: INTERNET, Social media. Autor: ipis

Agencja Max Weber/ Young & Rubicam Brands zorganizowała konkurs na realizację krótkiego filmu promującego Polskę. Inicjatywa odbywa się w ramach działań w Internecie dotyczących kampanii „Chopin. The Course”.Aby wziąć udział w konkursie należy za pośrednictwem kanału w serwisie YouTube.com (www.youtube.com/poland) przesłać krótki film na temat walorów miasta, regionu lub całego kraju. Forma oraz scenariusz materiału jest dowolny.

Wszystkie filmy zostaną zamieszczone w serwisie YouTube.com, a następnie ocenione przez internautów. Twórcy trzech najwyżej ocenionych filmów otrzymają jako nagrody kamery full HD Praktica.

Konkurs rozpoczął się 23 września. Kampanię „Chopin. The Course” zaplanowała i realizowała agencja Young & Rubicam na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej. Agencja wygrała dwa przetargi publiczne ogłoszone przez POT – na koncepcję oraz realizację tego przedsięwzięcia. W ramach tej kampanii, w internecie działał m. in. fan page na Facebook’u (www.facebook.com/chopinthecourse). Codziennie pojawiały się tam wieści z pokładu żaglowca „Fryderyk Chopin” i portów w siedmiu krajach Europy, które statek odwiedził podczas trzymiesięcznego rejsu.  W portach odbywało się szereg eventów promujących nasz kraj, zwłaszcza pod kątem atrakcji turystycznych. Ich zwieńczeniem był rekord Guinnessa w liczbie osób tańczących Poloneza, ustanowiony 12 września w Londynie.

Źródło: Young & Rubicam Brands

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.