Milka rozpoczyna przetarg na globalny budżet reklamowy – Portal PR - 24PR




Milka rozpoczyna przetarg na globalny budżet reklamowy

22.09.2010 Kategoria: MARKETING, Reklama. Autor: ipis

Proces przetargowy prawdopodobnie będzie prowadzić paryskie biuro Kraft. Działania nadzorować ma wiceprezes firmy ds. marketingu – Daryl Fielding, która ostatnie dziesięć lat pracowała dla Ogilvy&Mather.Agencja reklamowa Ogilvy&Mather zajmowała się do tej pory budżetem Milki. Działania prowadziła ze swojego biura w Paryżu.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.