Pierwsze badanie marketingu referencyjnego w Polsce – Portal PR - 24PR




Pierwsze badanie marketingu referencyjnego w Polsce

14.09.2010 Kategoria: Badania rynkowe, MARKETING. Autor: ipis

INK Communication wspólnie z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych LEWIATAN, Pierwszym Magazynem Marketingu i Sprzedaży BRIEF oraz magazynem THINKTANK jako pierwszy przeprowadzi na polskim rynku badanie, które poświęcone jest wykorzystaniu narzędzi referencyjnych (ang. reference marketing) w komunikacji marketingowej.Marketing referencyjny jest bardzo ważnym narzędziem komunikacji z klientem, a także ze środowiskiem zewnętrznym. Badania firmy Eccolo Media przeprowadzone w 2009 r. w Wielkiej Brytanii potwierdzają ogromne znaczenie rekomendacji w procesie sprzedaży.

Dotychczasowe badania udowodniły, że 78% osób decyzyjnych sprawdzało broszury na temat dostawcy, 77% white papers, a 69% pochodzące od kontrahenta case study.

Analizę statystyczną: jakościową oraz ilościową wraz z raportem końcowym z badania przeprowadzi firma TEREBRA Qualitative Research & Traning. Raport z badań zostanie przedstawiony na przełomie września i października.

Udział w badaniu:

http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFRhdWo1ZEV1aDV6dF9VSjZwOFZZLVE6MQ#gid=0

Źródło: INK Communication

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.