Pierwsze miejsce i Godło Jakości Obsługi dla MultiBanku – Portal PR - 24PR




Pierwsze miejsce i Godło Jakości Obsługi dla MultiBanku

29.09.2010 Kategoria: bankowość. Autor: ipis

MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii banki, w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010. MultiBank po raz kolejny znalazł się na liście 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Zdobywając najwyższe oceny w 2 z 5 badanych obszarów utrzymał pozycję lidera jakości obsługi w kategorii banki i po raz trzeci zdobył statuetkę Godło Jakości Obsługi. 84% wskaźnik jakości obsługi uzyskany przez bank jest o 40% wyższy niż średnia w branży finansowej oraz o 16%  lepszy niż rok temu.

W badaniu, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl,  udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski. Klienci oceniając MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatą ofertę produktową (bank otrzymał najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsługi” oraz „Oferta, cena, asortyment”).

Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.

Źródło: MultiBank

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.