Zegarki do zadań specjalnych – Portal PR - 24PR




Zegarki do zadań specjalnych

17.09.2010 Kategoria: Kampania. Autor: ipis

Producent zegarków marki Atlantic rozpoczyna akcję reklamową. Aranżacja kampanii nawiązuje do wizerunku Jamesa Bonda, a w rolę aktora wcielił się kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.

Rozpoczyna się akcja promująca zegarki Atlantic na rok 2010/2011. Akcja obejmie prasę dla mężczyzn i publikacje biznesowe (inserty, reklamy), Internet (konkursy, reklamy, działania public relations, strona internetowa www.atlantic-watch.pl), punkty sprzedaży oraz zewnętrzne nośniki (outdoor).

Zakupem mediów oraz przygotowaniem całej kampanii reklamowej zajęła się firma Media Inn. Działania marketingowe zostaną uzupełniane przez działania public relations, które będzie prowadziła firma Kuźnia PR.

Źródło: Kuźnia PR

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.