Agencja Studiotg promuje Centrum Pojazdów Elektrycznych – Portal PR - 24PR




Agencja Studiotg promuje Centrum Pojazdów Elektrycznych

22.10.2010 Kategoria: INTERNET, MARKETING. Autor: ipis

Firma przygotowała relaunch serwisu pojazdyelektryczne.com.pl i strategię jego promocji

Na zlecenie spółki Karbon2 agencja interaktywna Studiotg przygotowała relaunch strony internetowej poświęconej pojazdom elektrycznym. Nowy brand – Centrum Pojazdów Elektrycznych – i wyraźne oddzielenie serwisu od pozostałych stron spółki ma ułatwić komunikację marketingową. Agencja stworzyła także przejrzysty, intuicyjny system prezentacji pojazdów i opracowała strategię promocji serwisu w sieci.

Odświeżona graficznie i technicznie strona została uruchomiona pod adresem pojazdyelektryczne.com.pl. Serwis prezentuje kilkadziesiąt pojazdów elektrycznych przeznaczonych do użytkowania między innymi na polach golfowych, w rozległych przestrzeniach magazynowych, centrach logistycznych, albo jako mobilne reklamy. Właśnie szeroka oferta i konieczność ujęcia jej w nowe ramy były największym wyzwaniem. Naszymi głównymi celami było odpowiednie wyeksponowanie produktów firmy oraz zbudowanie łatwej i intuicyjnej nawigacji dla użytkowników – mówi Błażej Abel, Dyrektor Zarządzający w Studiotg – Udało nam się stworzyć system prezentacji, który w przejrzysty sposób pozwala przeglądać kilkadziesiąt rodzajów i modeli pojazdów – dodaje.

Dzięki wyodrębnieniu podstron z pojazdami nowymi i używanymi, a także dodaniu kilku opcji sortowania oraz przeglądania (m.in.: buttony określające markę, wybór z listy, pokaz slajdów) poruszanie się po serwisie jest znacznie łatwiejsze. Poza tym, klient zdecydował się na wciąż uchodzące za niestandardowe rozwiązanie polegające na rezygnacji z tradycyjnych wersji językowych serwisu na rzecz translatora dostarczanego przez Google.

Obok rozwiązań usprawniających poruszanie się po serwisie przez użytkowników, pomyślano także o zarządzaniu treścią. Dodany do strony system CMS – autorskie rozwiązanie agencji Studiotg – został sprofilowany pod kątem potrzeb klienta i dostosowany do budowy nowego serwisu.

Przygotowanie relaunchu serwisu trwało 2 miesiące. Nad projektem i strategią promocji pracował 4-osobowy zespół w składzie Katarzyna Waliczek (zawartość serwisu), Paweł Sałajczyk (programowanie), Tomasz Skwarek (grafika), Milena Mroczkowska (marketing). Centrum Pojazdów Elektrycznych działa już pod nowym adresem pojazdyelektryczne.com.pl, a Studiotg uruchamia kampanię promocyjną  linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.