Eko współpracuje z Domoteką – Portal PR - 24PR




Eko współpracuje z Domoteką

05.10.2010 Kategoria: MARKETING. Autor: ipis

Do grona ekoklientów Cityboard Media dołącza Domoteka, sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz.We wrześniu na warszawskich ulicach pojawiły się plakaty z hasłem „W 80 sklepów dookoła domu” promujące Domotekę. Kilkadziesiąt layoutów wydrukowano na ekologicznym, w 100% przetwarzalnym podłożu do druku – ekoplakacie™. Kampanię Domoteki zaplanował dom mediowy Starcom.

Odporność na warunki pogodowe to nie jedyna cecha wyróżniająca ekoplakat™ na tle innych podłoży do druku. Cechuje się on także doskonałą jakością ekspozycji, nienagannym wyglądem wydruku oraz idealnym odwzorowaniem barw – reklama prezentuje się na nim dokładnie tak, jak na ekranie komputera. Równie istotna jest możliwość późniejszego wykorzystania ekoplakatu™: klient może zdecydować się na tak zwaną kampanię „wędrującą”, czyli bez ponoszenia kolejnych kosztów wydruku eksponować te same plakaty na innych nośnikach czy nawet w kolejnych miastach. Ponowne wykorzystanie ma także wymiar ekologiczny: z powstałego z ekoplakatów™ regranulatu wykonuje się przedmioty wykorzystywane w przemyśle samochodowym czy budownictwie. Ekoklienci, tacy jak Domoteka, mają więc realny wpływ na ochronę środowiska poprzez m.in. minimalizację ilości odpadów czy mniejszą emisję gazów cieplarnianych powstających w procesie utylizacji papieru.

Realizując kampanię na ekoplakacie™ Domoteka staje się kolejnym, obok Procter&Gamble i Orange, klientem Cityboard Media, który zdecydował się na ekologiczną reklamę.

Źródło: Cityboard Media

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.